-EKS- Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Heisann.. Hva annet enn skjermer, lykter, grill og front spoiler må jeg bytte når jeg setter en 960 front på en volvo 940? :D Sign by: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 du må tilpasse lykterammen til lyktene, siden de er altfor store fra 940 lyktene over til de smale 960 lyktene. Er du litt erfaren med sveiseapparatet så går det vel greit vil jeg tro:) Mulig du må ha annet panser også?? er ikke sikker..men det blir gåendes lenger ned enn vanlig, så det er mulig 960 har et panser som er formet spesielt for å passe fronten. er ikke helt sikker når det gjelder panseret. Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-EKS- Skrevet Oktober 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 bare kjøpe nye lykterammer å da? tror panseret skal passe :D Sign by: E-K Racing Siter - BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++ - VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 Panseret passer tildels, bortsettfra at du ikke får det"riktige 960 "panseret, fordi du har ikke et panser som går helt opp til frontruta. Du har den plata mellom vinduet og panseret. Skjermene må byttes til nyere, og modifiseres opp mot A stolpa. fanger forran, lykter og grill må byttes. støtfanger absorberene må modifiseres. + en hel del andre små ting. sidelister, og bakfanger bør stå i stil til resten av utseendet. og ikke minst dørhåndtak og lamper rundt hele THO her på forumet er guru på dette feltet, men tror jeg har gitt en grei forklaring Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 du må tilpasse lykterammen til lyktene, siden de er altfor store fra 940 lyktene over til de smale 960 lyktene.Er du litt erfaren med sveiseapparatet så går det vel greit vil jeg tro:) Mulig du må ha annet panser også?? er ikke sikker..men det blir gåendes lenger ned enn vanlig, så det er mulig 960 har et panser som er formet spesielt for å passe fronten. er ikke helt sikker når det gjelder panseret. Terje altfor store? det eneste du trenger å gjøre med lykterammen er å lage en brakett til det siste festet til lykta.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-R Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Som Baron sier, pansret er en viktig detalj i s90-looken... Siter www.turbo.as Flest aktive brukere noensinne var 1, 01.01.70 klokka 01:00. HAHA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg