Bauer Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Heisann! Min kjære samboer har en Nissan Sunny 1.4. sånn N14 type tror jeg. Hun har lyst på den lille vingen som er på bakluka på alle 1.6 SR bilene. slik som denne: hvor kan jeg få tak i dette? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Høggerier eller muligens fra Nissan. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg er også på utkikk etter dette. Er 2 hoggere som har hel sunny SR, men hos den ene var vingen borte. Den andre fikk jeg ikke svar på. Har også hørt med Re:Style, men de kunne ikke skaffe den. Send meg PM hvis du finner 2 stk. Jeg har også tenkt at kanskje noen hoggerier i Sverige kan ha den. Hadde satt pris på en database over bildeler i sverige. Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 oppdal bildemontering har en vraka sunny med mye styling... tror fronten på den er knekt da men, dere kan jo ringe og høre om de har noe snacks av den enda :) farge: grønn tror den hadde sideskjørt også, men den ene ble også knekt da bilen traff autovern før ei bru :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 skader ikke å høre med en nissanforhandler hva de skal ha for vingen ny da ;) Alltid kjekt med nye deler. Vet ikke utsalgsprisen, men jeg kunne ihvertfall få en ny gtir-vinge for 3200, ferdig lakkert. Dette er da kostpris pluss moms. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg