Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Topicen burde vel dekke det meste? Finnes '32, '33 og '34 i 4-dørs GT-R-utgave (les: RB26DETT og ATTESA)? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ikke orginalt.. men er et nissan tuning firma som spesialiserte seg på å bygge om vanlig skyline sedaner til GTR :P så det er en del av de ute å går Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 er det noen som vet hvor man får tak i bilder av den greia der?? har sett bilde av den en gang før..men finner ikke igjen.. (har prøvd på google oxo.. men søkte sikkert etter feil ord..fant ikke det jeg leita etter :( ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Kebab gud ikke orginalt.. men er et nissan tuning firma som spesialiserte seg på å bygge om vanlig skyline sedaner til GTR :P så det er en del av de ute å går Autech? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 var ikke samme som jeg så første gangen..men den var jo fin den og :) den jeg så var stylet og hadde litt kulere løkter.. (husker ikke modellen som har de..hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 "Nissan Skyline GT-R 4 doors. Not just a family sedan.":D :D Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Endelig noen andre enn emg som lurer på dette, og ikke er så lat at de ikke gidder å lage en post om det. :P Skulle jeg hatt skyline måtte det definitivt vært en 4-dørs. R34 4 dørs: Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by awt Endelig noen andre enn emg som lurer på dette, og ikke er så lat at de ikke gidder å lage en post om det. :P Skulle jeg hatt skyline måtte det definitivt vært en 4-dørs. R34 4 dørs: der fant du den jeg tenkte på..den der er så nydelig at huff.. klaske på noe moderat styling på den.. folk hadde nesten ikke sett at det var en skyline før de så ræven på den.. hadde ikke takket nei til en 2- dørs..men 4`ern er litt råere.. den er mere diskre på en måte..nam nam bil :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Autech er stasjons vogn, og egen model, men er i prinsippet en Skyline Stasjons vogn, kanskje Nissan lgde den for og konkurere med 850 i BTCC som var engang i tiden... men Nismo har modefisert non 4 dør's biler, og alle de private firmaene, "Top secret" og "Mine" og de andre gjør akkurat hva du vil Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Autech er et firma som har laget noen spesialmodeller for nissan. R33 med 4 dører ble lagert i extremt lite antall til nissan jubileum (20 år tror jeg). De har også laget 260rs versjonen av Nissan Stagea som i praksis er en skyline stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hehe...bygg om til Nissan Maxima lykter foran og bak så har du den ultimate ulv i fåreklær:D Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 mmmmm, som en S14 m. Skyline motor i ?? har non video med sonne som prøver på 0-300 grensa Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by Fritz mmmmm, som en S14 m. Skyline motor i ?? har non video med sonne som prøver på 0-300 grensa Tenkte du på 0-300 med 4-dørs, eller skyline generelt ?? Er i hvertfall en sinnsyk en her!! http://www.runeb.org/www_docs/Jexoticasite/soundandvideo/NissanGTR0-300kmh137sek.mpg Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fritz Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skyline og S14/S15 Siter [-] (SOLGT) Ford Sierra 2.0i CL 91 model Ellers ville, våte drømmer om Nissan Skyline GT-R33/34 eller en Toyota Trueno AE86 [Corolla GTS] (Ja, er hekta på "Initial D" anime serien) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Fritz Skyline og S14/S15 Sammenhengen i denne posten vs. resten av tråden er...? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg