gixer Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Tenkte jeg skulle legge ut noen bilder av russebilen min/vår. Denne brødboksen hadde vi det mye moro i. Trist at den nå er solgt :( Så er det bilder av spinnersene. Greit nok at de ikke er ekte, men de funket fett og var billige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Hjemmelagde spinners? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 haha genialt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gixer Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Kid-A Hjemmelagde spinners? Jepp! Kapsler fra biltema, kulelager fra rollerblades og litt mekking. Kosta toppen 300 kroner tilsammen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 hahahahahah MEGET bra folkens! :D Må vurdere denne modden på doripugg nesten :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by gixer Jepp! Kapsler fra biltema, kulelager fra rollerblades og litt mekking. Kosta toppen 300 kroner tilsammen :) :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by gixer Jepp! Kapsler fra biltema, kulelager fra rollerblades og litt mekking. Kosta toppen 300 kroner tilsammen :) Hadde dette vært noe på russebilen vår? Chevy G30 StarCraft. Har noen gamle kulelagre, men er litt usikker på hvordan man får dette til. Kunne du gidd en bedre forklaring? Mer detaljerte bilder? Dette er muligens en så super teknologi at du kan slå X-ibit og gjengen konkurs. :P Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg