tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Halloen mine damer og herrer, storfolk og småfolk! :D noen her i landet som har en stakkars grillist å selge meg? en grillist som er kun beregnet for 2 lykter, eventuelt en jettafront-grillist. send meg en PM dersom en eller annen av dere har. Takk. Terje. :idea: heyyou yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nedre eller øvre? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 den øvre jeg trenger, har du den???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist selg meg en grillist Takk. Mvh Terje :usa: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jeg er fortsatt sugen på å kjøpe meg grillist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 spam-posting eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Grill-list fåes kjøpt her..Ikke så veldig dyrt da... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Frøken ingenfrykt... en brukt grillist er like god som en flonka ny grilist, plastikken blir ikke akkurat lett utslitt...så å kjøpe en ny en er som å kaste 350 spenn i dass... en krone spart er en krone bevart..hehe :cool: :usa: yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by tplassen Frøken ingenfrykt... en brukt grillist er like god som en flonka ny grilist, plastikken blir ikke akkurat lett utslitt...så å kjøpe en ny en er som å kaste 350 spenn i dass... en krone spart er en krone bevart..hehe :cool: :usa: yodude jada, men ser dårlig ut her... Har en grill-list her jeg, men den skal jeg ha selv.. Har erfart at det ikke er så lett å skaffe de der brukt.. Har en grill-list med 4 lykter da, den kan du få... :) hihi Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 hehe, mulig det well men grillist til 4 lykters har æ stykk av sjøl så yodude finner vel noen til slutt:) Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 ups, mangla et tall der, sku stå 2 stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by tplassen ups, mangla et tall der, sku stå 2 stk. Ja, skjønte ikke helt det der... Vet dere snakker komisk på Otta assa, men det der ble litt vel rart.... heheh Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 La vær å ta deg et par pils ute, så har du råd til en ny list...prioriteringer heter det når det handler om noen hundrelapper. liksom ikke ting til 400 kr nytt en prøver å selge brukt.. Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 nesten like mye i porto, som lista koster, hehe... hvertfall om man skal kjøpe brukt, + sende postoppkrav.... stress... hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Originally posted by Freeman La vær å ta deg et par pils ute, så har du råd til en ny list...prioriteringer heter det når det handler om noen hundrelapper. liksom ikke ting til 400 kr nytt en prøver å selge brukt.. du tenker på den måten og jeg tenker på min måte...hvem kommer best ut av det tro?? slapp av sandy freeman, penger er det nok av, men det er ikke alt som er verdt pengene.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg