woldum35 Skrevet Januar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 Det som er noe drit er at bilen er gul inni å vet du, blir mye exstra barbeid he he. sorry har ikke noe linker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 Originally posted by woldum35 Det som er noe drit er at bilen er gul inni å vet du, blir mye exstra barbeid he he. sorry har ikke noe linker! bare å lakke det da?? mye teip og papir! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2005 skal ha det til å de bra ut å da! får se hva jeg gjør. hvis det var lakkoden til bilen din du lurte på så står den i motor rommet på den blanke plata:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 ja, den gjør det :) var der ute i går, i kulden og lette: JP1G lyder den koden, riktig? for da kjøper jeg litt lakk på boks i dag ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Stemmer nok det!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2005 da kjøpte jeg 2 bookser ála 400ml, så i dag må jeg kjøpe meg litteranne med grunning.. skal lakke speil og list - bakluka, samt dørhåndtak. og litt i fronten, når ejg setter inn netting. har jeg klarlakk? får stikke å lete.. brb.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 hva skjer a? bilder? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2005 har ikke fått vært å tatt noen enda! bilen står hos en kompis. så venter jeg på litt deler! ting tar tid as! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 Originally posted by woldum35 har ikke fått vært å tatt noen enda! bilen står hos en kompis. så venter jeg på litt deler! ting tar tid as! hehe l o l, unnskyldninger! TTT er ikke noen ordentlig unnskyldning heller. har du ikke lakka da? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2005 har ikke det! venter på dører! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 haha, dører? jaja, fortell litt om hvilke dører og hvilken lakk og hva du skal gjøre etter det da? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 haha? er du smekk eller? det kommer når det kommer! har faktisk et liv uten om å være her heletiden. som sakt er det lambokit, farge har jeg ikke helt bestemt enda! er så mye å velge mellom! så har jeg bestilt shortshift, stabstag og hvite blinkere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 go woldum, go woldum :p:p hehe.. bra kommentar.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 Originally posted by woldum35 haha? er du smekk eller? det kommer når det kommer! har faktisk et liv uten om å være her heletiden. som sakt er det lambokit, farge har jeg ikke helt bestemt enda! er så mye å velge mellom! så har jeg bestilt shortshift, stabstag og hvite blinkere! nei.... bare en av de keege gutta... Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2005 jeje jeg legger ut bilder når jeg syns det er noe som er vært å ta bilde av. det kommer det kommer det låver jeg;) foresten kult det du hadde gjort med fangeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg