woldum35 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 prisen står ikke der! men alt som er gjort med den og alt av utstyr står der! å jeg har alt av di orginale delene som er plukket av også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 10000 billigere uten turbo for da kjøper jeg grenrør og turbo + div??? heheheh Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 hva er det du regner som div? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 hva skulle du evt hatt for alt jeg trenger for og turboifisere almeraen min igjen? altså datasprut etc. gimmie a good deal så kanskje vi ordner noe. :P Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg