Bauer Skrevet Januar 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2005 Kom med noen bilder snart da woldum.. Vi venter i spenning her! Fortell gjerne litt om andre planer!kiddie Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by woldum35 jeje jeg legger ut bilder når jeg syns det er noe som er vært å ta bilde av. det kommer det kommer det låver jeg;) foresten kult det du hadde gjort med fangeren! evig fett er det, men det er marco og fashen.. :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 ja ja nå er bilen ferdig turbokonvertert! skal mappe den i dag så det skal bli spenne! blir tatt bilder å film som kommer snart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 ja ja nå er bilen ferdig turbokonvertert!skal mappe den i dag så det skal bli spenne! blir tatt bilder å film som kommer snart! hvor mye kostet det? kommer den til å bli godkjennt? - hvor får du kjøpt bremser, og lakka ikke du bilen? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 hvor mye kostet det? kommer den til å bli godkjennt? - hvor får du kjøpt bremser, og lakka ikke du bilen? det er lagd for å bli godkjent ja! det koster mye. alt er laget av en fra krb! bilen blir sendt på lakering nå fort som faen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Her er noen bilder av turbokonverteringen! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 det er lagd for å bli godkjent ja! det koster mye. alt er laget av en fra krb! bilen blir sendt på lakering nå fort som faen! hehe bremser din fitte, bremser, neida, men hvor kjøper man dette da? bremsekit? billige laget for standard motoren, gjerne skiver.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 bremser din fitte, bremser, neida, men hvor kjøper man dette da? bremsekit? billige laget for standard motoren, gjerne skiver.. Hva med at du leiter litt selv'a? Det er ikke sikkert han vet mer enn deg... Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet April 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Hva med at du leiter litt selv'a? Det er ikke sikkert han vet mer enn deg... Holder med deg bauer!!!! men siden den jævla fitta ikke klarer noe selv!!!!!!!!! kollevoldrallyinnport!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Bremser til Nissan Almera 1.4 Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet April 13, 2005 Rapporter Share Skrevet April 13, 2005 Jeg har Black Diamond bremseskiver til salgs. 250mm x 18mm. Ventilerte og borrede. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Jeg har Black Diamond bremseskiver til salgs. 250mm x 18mm. Ventilerte og borrede. må ha komplett kit.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Holder med deg bauer!!!! men siden den jævla fitta ikke klarer noe selv!!!!!!!!! kollevoldrallyinnport!!!! - er jeg en fitte som ikke klarer noe selv? - har sett litt rundt, men finner ikke noe :( om du synes jeg er en fitte, så får du bare synes det! - derfor vi har et forum, for å spør om saker og ting, og LÆRE!! Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet April 14, 2005 Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 Bremser til Nissan Almera 1.4 takk for linken :D Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet April 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2005 takk for linken :D det er du som driver å kaller folk for ting her! så jeg tror du bare skal ta det rolig!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg