woldum35 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 ja da var prosjektet i gang . coilovers og haltec f9 datasprut er på vei i posten . og grenrør til turbo er ferdig lagd .. resten sier vel bildene. blir vel mer morrosaker i vinter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 I like it. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nice :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Almeraturbo Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Har du fått sett bilen med de nye demperene dine? ble den lav nok?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 jepp det blei lavt nok det:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2005 hvor fikk du taki coilovers?? kun funnet noen få steder som har og til en syk syyyk pris. :( Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 flere bilder? ble lakkeringen fin? perlemor i lakken ;) hva er lakk koden også? trenger noe til frontfangeren utover.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Har ikke lakert enda, her ikke helt bestemt meg for hvilken farge! kan hende det blir helt ny farge og da må jeg ha litt mer spen først. har bestilt meg lambo dører (bolt on) og mulig carbon panser har ikke fått noe svar på panseret enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 regner med du har bestilt fra pro-comp? siden de er de eneste som lager til almera. desverre gikk de konkurs for en liten stund siden så de er ikke tilgjengelige lengre. :( meeeen hvor fikk du taki justerbart understell? :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 det er ikke dem jeg får det fra! det kommer fra japan en som er derfra som får tak i det! han sa det var bestilt hvertfall? coilene er fra ett firma i tyskland, en kammerat som er derfra som vet om det! de koster et sted mellom 10 og 12 lapper. de heter hvertfall intrax.! er foresten lyktene dine til almera? de var kulle! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 japan? hmmm merkelig. hehe jeg trodde jeg hatte lett verden rundt etter deler. fant bare 1firma som lagde panser og det var pro-comp og de er konkurs. intrax ja. skal prøve og google meg fram til en forhandler for de. :) lyktene er ikke til almera nei.. det hadde vært for lettvint :P som du sikkert vet så finnes det jo svært lite deler til våre kjære biler. Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 du mente panseret ja! det vet jeg ikke noe om enda venter på svar. trodde du mente lambo dører jeg!:) men han sa han kunne skaffe det meste, men ikke andre baklykter det fantes ikke sa han! kjipt :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 ja helt riktig finnes ikke andre baklykter en orig fas 1 (95-10.97) orig fas 2 (11.97-00) +fant engang skyline conversion kit til baklyktene som så heller grusomt jævelig ut. :P men vet at et firma i uk driver og lager noe nå. poster bilder når jeg vet mere. hehe Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
woldum35 Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 det er knall :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Januar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2005 fashen, har ikke du 2 panser? 1 for meg? og lambodører, post link, jeg skal mekke selv seeee.. flekk også link til noe mere stasj da, de lyktene fashen, de var til bimmer, right? ellers er det lungt at folk skriver jall om bilene sine, min skal på repp på onsdag igjenn den :( mye jævla med den.. Fashen, hvordan var det med de senkefjærene, IRC eller MSN me, og så var det fargen da, Woldum35? hva har du tenkt på? "lyseblåttmetallic" er nice ;) Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg