henning_dt85 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 hei! har en golf 1 fra 1978. Jeg lurer på hvordan jeg skal koble opp bilstereo på den, nå står det i noe gammalt.... :yak: Den gamle bilstereoen, såklart med kassett, har en - ledning ( jord), +ledning, antennekontakt og 4 ledninger som går ut til 2 høytalere. Nye bilstereoer kommer vel med 12 ledninger i en iso-kontakt, så lurer på hvordan jeg skal koble opp dette, og hvilke ledninger som skal hvor ( det er vel litt andre farger på den :confused: ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei påsan! Ser du holder til i Bærum, så da kan jeg sikkert hjelpe deg med å få litt lyd i raketten din, hadde jo sånn bil før selv, savner den skikkelig! Snakk om go-cart.. Send meg evt en PM da! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei Kjøp en iso kontakt til ca. 70-90 kr på biltema/bilextra eller cdcardic eller lignende så slipper du og avisolere orginal kontakten som sitter på spilleren. Jord går på svart på spilleren din, og pluss kobler du rød og gul sammen på. Blå pleier og være remote (styring av forsterker) så om du ikke har det dropper du denne. Om du ikke vet hvilke ledninger som går til høytalerene kan du bruke et 9v batteri og teste hvilket element som skurrer når du tar ledningene på polene(for å finne høyre/venstre)! Håper dette hjelper :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 takker for gode tips, jeg har + og jord ja, men den gule er vel på kontakten? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 den gule er også i kontakten ja, men det er en ledning som går til konstantstrøm, og en som går til tenning, og det lønner seg å koble disse som det skal! Da skrur spilleren seg av når du parkerer, og det kan jo være deilig... Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 da får jeg rote litt nedi dasjen og se hva jeg finner ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg