Brandtenborg Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Er det noen som vet om sider på nettet med styling til disse bilene? Gjerne svenske eller norske! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DFR Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Plast o son Stylingkompaniet Kommer ikke på flere akkurat nå, er ikke så mye forskjellig styling å få kjøpt til 740 og det er vel en grunn til det...:D Du har jo også volvos originale Add-on kit med frontspoiler, sideskjørter og bakspoiler til litt i overkant av 2000,- som er helt cleant og greit... Ellers finnes 90' baklamper med hvite blinkers på BCB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvor mye rust har du sveiset og hva kostet det? Jeg lurer på å kjøpe 740 og tenkte det kunne være kjekkt med et sånn ca. prisoverslag for å få en grei bil å få tatt det som var av rust......:D Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by 245_original Hvor mye rust har du sveiset og hva kostet det? Jeg lurer på å kjøpe 740 og tenkte det kunne være kjekkt med et sånn ca. prisoverslag for å få en grei bil å få tatt det som var av rust......:D Har sveiset en del rundt venstre rammevangen og noen småhull i gulvet. På verksteder lå prisene på mellom 10-12.000 kr. Men så snakket jeg med en hobbysveiser og han skulle bare ha 4500 kr så jeg valgte å la han gjøre jobben. Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Nå er hvite blinkers kjøpt inn etter mange minutter hos Biltema. Håper det var verdt all ventingen! Monteres vel i mårra. Kommer sikkert noen bilder siden jeg liker å ta bilder! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Her er et bilde av Volvoen etter bytte til hvite blinkers! Syns det blei bra, jeg. Utrolig hva det gjør med utseendet på bilen! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
745TiC Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hjelper med hvite blink! Skulle bare lakket den nederste delen først, og fjernet lykt pusserne; Bilde av min uten lyktpusserne og med lakket underdel; (Litt SNIK reklame og på bilde da :D ) Siter Race, kjør forbi da vel..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg har tenkt på det, men prioriterte ikke det siden listene er gråe og bilen er grå. Hadde bilen vært en annen farve hadde jeg nok gjort det. ;) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Fikk bilen tilbake fra EU-kontroll i dag pluss at jeg fikk registrert den! Deilig å kunne kjøre bilen uten avskiltingsbegjæring! :D Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg