Nissanmicra Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har ikke 90 fangere serru så jeg trenger ikke blinklysa. Sikkert ikke noe kjempeprob. å få solgt. Send på en SMS du... greisest d i tilfelle jeg driver me noe anna! Snakkes:) Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Helt greit det Steffen. :) har ikke full inbox, bare det at bilforumet har noen tekniske problemer tror jeg, har nesten ingen meldinger i inboxen, 3 stk eller noe...hmmm... da hører du fra meg imorgen:) nå er det langt på natt gitt:P good night! Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 kanskje det er utboks som er full da....? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg