tplassen Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Grillist til 4 lykter. ( 150,-) 4 lykter, strøkne. (300,-) Grill til 4 lykters. (100) Blinklys til 90 fanger. mørkegrå/sort (150,- eller høyeste bud.) Helt ny kåpe til radiatorvifte (sort) passer kun GTI 16V (500,-) Diverse luftføringer til radiatoren både foran og bak. (300,-) har diverse radiatorer samt radiatorvifter til salgs også. førstemann til mølla. Har sikkert en del andre Golf 2 ting også, bare å etterlyse ting så skal jeg se om jeg har. Mvh Terje Plassen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 grillist er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UltraComp Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hva skal du ha for en radiator? dem er vel lik for 8v GTi og 16V? Siter Broooom! See you when you get there.. Det er ikke farten som dreper, det er bråstoppen! http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73092 90 BMW 320i (x) 89 VW Corrado G60 (x) 88 Golf mk2 GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Nei, radiatorene til 16V er noe større. Har igjen til GTi 8V. 300,- skal jeg ha for den. Fin stand. :) :usa: Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Mener jeg sendte svar rett etter å ha fått pm fra deg om at jeg skal ha delene. Plages litt med innlogging på forumet så det kan hende at noe skar seg. Skal uansett ha delene. mvh. Steffen Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei Steffen. Ja det er greit, da sender jeg deg delene som avtalt, ok??:) Grillist, grill + 4 lykter. jeg har adressen din, så jeg sender dette imorgen, greit?? Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 skulle ikke du sende grillista til meg??? Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jo, du får en du også. Din har jeg allerede sendt. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpYder Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 ahh..... har flere azzå... da skjønner jeg... :P Siter <> 98 VW Golf 1.8 Highline [x] 92 VW Golf 1.8 hjÆlkjørt og solgt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Send den imårra du! Fint fint! Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 jepp, da blir pakken sendt imorgen Steffen. 500 + frakt. (blir vel 100kr regner jeg med, skal greie å sende det i en norgespakke) :) Du får med grillist under også du på grillen. skal få den gratis, helt strøken den også:) Altså, da får du med i pakken: Grill, 4 lykter, grillist øvre og nedre. Alt er 100% strøkent, bare 3 mndr gammelt. :) mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Da har vi en avtale på det. Du fikk ikke til å ta av den nedre lista eller? hehe. Men det er flott... Du kan sende meg en PM med kontonummeret ditt skal jeg få se å satt over penger når jeg vet hvor mye det ble i frakt. Eller vil du evt. sende det i oppkrav? Vet ikke helt hvordan det fungerer men tror det koster ekstra for det... Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Jeg tror det går for det samme jeg altså, jeg tenkte jeg skulle sende det i postoppkrav med norgespakke, tror det skal gå greit, bli sikkert ikke mer enn 50kr ekstra i såfall dersom det blir noe tillegg. Bare si hvordan du vil at jeg skal sende den du så?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Send den billigst mulig... det er vel eneste kriteriet. Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Det finner vi ut imorgen, men send meg tlfnr ditt på PM du, så sier jeg ifra hvor mye det koster med frakten før jeg sender, slik at vi eventuelt kan finne ut den billigste måten å få sendt dette på. ok?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg