zero Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 farvekoden står vel under pansret da.. holder ikke det? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Originally posted by RaCk Nå har ikke jeg vognkortet mitt her inne i varmen og jeg akter ikke å gå ut for å hente det heller. Men ståkke fargen i Vognkortet da? Gjorde d på NSR'n min hvertfall. Det står f.eks Farge: BLÅ i vognkortet.. Det står ikke fargekode. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Originally posted by Pacmania mener jeg også har lest noe om at så lenge delene er montert på bilen så behøver man ikke betale avgifetr ? Ja det blir kult å bli stoppet i tollen med bilen full av deler! :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 Originally posted by Jonte Det står f.eks Farge: BLÅ i vognkortet.. Det står ikke fargekode. I Golf står fargekoden i bagasjerummet. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 20, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2002 På CRX'en står fargekoden på en klisterlappe på innsiden av dørkarmen på førersiden. Derav vet jeg nå at bilen min er sort med tre forskjellige røde pigmenter i ;) I sterk sol ser du faktisk at noen "korn" er knall rosa, hhehehee, wweee Barbie bil :) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
renjål Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 snakka med noen i den svenske honda klubben og de sa alt fra 5000- 15000.- ( SEK ) for hellakering .. spørs bare på hvor mye forarbeid du har gjort selv , jo mer jo billigere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf T60 Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Jeg fikk lakkert bilen min der i våres og ingen avgifter ellr noen ting....bilen ble helt grei, ikke for fin og ikke for stygg:D :D Jeg betalte 13 høvdinger og da pussa de oxo....gjør aldrig forarbeidet sjøl hvis du ikke kan d, du bare ødelegger for de som skal lakkere. EDA Designlack i Charlottenberg Mvh. LML Siter Golf 2 G60=T60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 21, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2002 Jeg lakkerte min her i Larvik. Pussa og masskerte selv. Fikk det for 3500,- (ikke motor-rom, inne i dører). Fikk litt rabatt og. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Har hørt det skal være veldig billigt å få bilen lakkert i polen. er en del folk i oslo som tar en bilfrakter med biler og kjører til polen of får dem lakkert der. Har hørt priser rundt 4000, kan ikke bekrefte det, men det skal være pent gjort, og bli både blankt og slett. Noen som vet mere om sånne plasser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Originally posted by MrDanger Har hørt det skal være veldig billigt å få bilen lakkert i polen. er en del folk i oslo som tar en bilfrakter med biler og kjører til polen of får dem lakkert der. Har hørt priser rundt 4000, kan ikke bekrefte det, men det skal være pent gjort, og bli både blankt og slett. Noen som vet mere om sånne plasser? Polen here I come :D Da kan jeg jo få både billig lakkering og billig sprit/øl, får ta meg en tur til sommeren. Men først må jeg finne ut hvor Polen er :rolleyes: Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Desember 29, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2002 Hmmm... Var det "spinn" han kaldte seg her på forumet...? Ihvertfall så var det en svensk kar som driver med motivlakk i sverige som la ut en post her på forumet for ikke lenge siden.. Noen som har linken til sidene hans?? Synes det virka interressant! :cool: :cool: Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg