Gå til innhold

Haster: Ca pris på Tarantula 2000W

Ranger emnet

BeemerZ1

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mr. SQ

Svaret er ganske enkelt: Vi betaler penger for at SS produkter kjøpt av oss skal være godkjent i EMMA konkurranser, vil vil derfor ikke godta at produkter kjøpt i utlandet benyttes under samme vilkår som dem som er kjøpt av oss..

Du kan nok bli med, men da vil deltakeravgiften være skyhøy, på linje med når du deltar med produkter fra en leverandør som ikke er medlem. Denne avgiften er 1200 for amatør, og 1500 for proff. dette kommer i tillegg til den normale deltakeravgiften, og gjelder pr konkurranse.

mvh

Jeg skjønner.. Det var jo i grunnen ganske logisk :)

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BeemerZ1

Ja, jeg får heller bruke tre ganger så mye penger og kjøpe dem her hjemme da...

Skjønner at det er dumt for deg, men problemet er at prisen du fant, på ingen måte er representativt for ytelsen til produktet. Selv om jeg skulle selge deg direkte, har jeg ikke mulighet for å kunne selge produktet så billig, da ville jeg tape penger.

Det handler selvsagt om å verne interesser, og ikke minst arbeidsplasser. Norge er et høykostland med bl.a meget høye lønninger, og derfor koster det svært mye å drive forrettning. Det viser seg jo gang på gang, at kjøpekraften i Norge er meget høy, selv med prisene vi har her. Tar man lønninger med i betraktning, er Norge på mange måter et rimelig land å bo i, iforhold til svært mange andre. Tro det eller ei.

Det betyr ikke at jeg ikke syntes avgifter bør reduseres, men da er vi inne på politikk, og det er ikke det vi diskuterer her.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i politikken...

At lønnsnivået er høyt her i landet hjepler ikke stort for meg som er student og i tillegg jobber ræven av meg for 100kr timen! Dette endrer seg nok når jeg er ferdig med utdannelsen, men det spørs om jeg da fortsatt har tid.

Men over til litt om selve forsterkeren.

Hvor effektiv er den egentlig? Noen som har et prosenttall å gi?

Hvor mye strøm trekker den? Er det overhodet mulig å gi to av disse nok strøm?

Og vekten? Bilen er egentlig tung nok som den er...

Ingen som har noe peil på Orion forsterkeren?

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BeemerZ1

Drit i politikken...

At lønnsnivået er høyt her i landet hjepler ikke stort for meg som er student og i tillegg jobber ræven av meg for 100kr timen! Dette endrer seg nok når jeg er ferdig med utdannelsen, men det spørs om jeg da fortsatt har tid.

Men over til litt om selve forsterkeren.

Hvor effektiv er den egentlig? Noen som har et prosenttall å gi?

Hvor mye strøm trekker den? Er det overhodet mulig å gi to av disse nok strøm?

Og vekten? Bilen er egentlig tung nok som den er...

Ingen som har noe peil på Orion forsterkeren?

Skjønner din frustrasjon, men det hjelper desverre lite. Blir ikke mindre kostnader om man selger til studenter desverre.

Skal du ha effektiv forsterker, kan du bare glemme Tarantula, og alle andre Kl. A/B (og kl A) konstruksjoner.

Når det gjelder strømtrekk, har det så vidt jeg vet aldri vært publister noen reelle målinger på dette. Men med en intern ANL sikring på 300 amp, sier det seg selv at det ikke er så rent lite.

Alt er mulig, om du bare har penger og plass. Ikke skjønner jeg hva du skal med to. Om den ikke skulle klare å drive flere basser, er det noe alvorlig galt med bassene. Men husk at denne er laget for musikkgjengivelse og har regulert strømforsyning. Dette betyr at effekten er 2000W nesten uansett impedanse. Dette er for å opprettholde headroom.

Har ikke rukket å veie den, da de jeg til nå har tatt inn, har vært på bestilling, og gått ut så fort dem her kommet inn, men den er ikke lett for å si det slik;) :D

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider