BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Noen som kan komme med en pris på Tarantula? Eller evt. vet sånn ca hva den koster? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Noen som kan komme med en pris på Tarantula? Eller evt. vet sånn ca hva den koster? Veiledende pris er ca 25k. Det er derimot mulighet for å gjøre svært godt kjøp på denne nå, da den går ut av produksjon etter ca 10 år. Forsterkerens ekstreme natur gjør at den kun selges til dem som er ute etter det beste, og ikke har problemer med å kunne levere nok strøm. Dette er utvilsomt en av verdens beste monoblokkker sammen et par andre fra andre leverandører. En skikkelig klassiker!! mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Denne koster veiledende 25.000,- 16000,- ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Konge!:dude: Akkurat det jeg ville høre... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Så du at jeg editerte den...? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Joda, men uansett om den koster 25 eller 16, så har jeg muligens funnet meg en meget god deal... Vurderer faktisk å droppe Zapco forløpig bare pga den sinnsyke prisdifferansen! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Joda, men uansett om den koster 25 eller 16, så har jeg muligens funnet meg en meget god deal... Vurderer faktisk å droppe Zapco forløpig bare pga den sinnsyke prisdifferansen! Hvilken god deal er det du sikter til...? Får jeg høre..? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Det kan jeg ikke røpe helt ennå... Du får nok vite mer i kveld;) Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Noen som har noen mening om hvordan Orion 2500D er i forhold til Tarantula forresten? Den får ekstremt mye skryt rundt om på forumer i hvert fall. Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Tarantula 6000,- burde vel være en grei pris?:D Hvor mange skal jeg bestille? :usa: Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Tarantula 6000,- burde vel være en grei pris?:D Hvor mange skal jeg bestille? :usa: Hmm, lurer på når Tarantula ble kl. D jeg. Ikke helt våkne der borte tror jeg. Men billig var det, sikkert for å kjøre ut lageret før nye produkter kommer inn til neste år. Litt dumt om du har tenkt å bli med i Emma konkurranser da. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hva da? Er de ikke lovlige i EMMA? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Legg på mva og frakt på denne prisen du... Da havner du på ca 9-10.000,- Denne er ikke akkurat lett, så frakten er dyyyyr..! Samt at det blir vanskelig med garanti, kan ikke brukes i EMMA konkurranser, og det er mer usikkert.. Men, det er ditt valg... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Hvorfor kan de ikke brukes i EMMA egentlig? Jeg er ikke veldig bevandret i det regelverket... Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by MacSi Hvorfor kan de ikke brukes i EMMA egentlig? Jeg er ikke veldig bevandret i det regelverket... Svaret er ganske enkelt: Vi betaler penger for at SS produkter kjøpt av oss skal være godkjent i EMMA konkurranser, vil vil derfor ikke godta at produkter kjøpt i utlandet benyttes under samme vilkår som dem som er kjøpt av oss.. Du kan nok bli med, men da vil deltakeravgiften være skyhøy, på linje med når du deltar med produkter fra en leverandør som ikke er medlem. Denne avgiften er 1200 for amatør, og 1500 for proff. dette kommer i tillegg til den normale deltakeravgiften, og gjelder pr konkurranse. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg