Gå til innhold

Haster: Ca pris på Tarantula 2000W

Ranger emnet

BeemerZ1

Anbefalte innlegg

Originally posted by BeemerZ1

Noen som kan komme med en pris på Tarantula?

Eller evt. vet sånn ca hva den koster?

Veiledende pris er ca 25k.

Det er derimot mulighet for å gjøre svært godt kjøp på denne nå, da den går ut av produksjon etter ca 10 år. Forsterkerens ekstreme natur gjør at den kun selges til dem som er ute etter det beste, og ikke har problemer med å kunne levere nok strøm.

Dette er utvilsomt en av verdens beste monoblokkker sammen et par andre fra andre leverandører. En skikkelig klassiker!!

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men uansett om den koster 25 eller 16, så har jeg muligens funnet meg en meget god deal...

Vurderer faktisk å droppe Zapco forløpig bare pga den sinnsyke prisdifferansen!

Mvh Stian

Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB.

Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BeemerZ1

Tarantula

6000,- burde vel være en grei pris?:D

Hvor mange skal jeg bestille?

:usa:

Hmm, lurer på når Tarantula ble kl. D jeg. Ikke helt våkne der borte tror jeg.

Men billig var det, sikkert for å kjøre ut lageret før nye produkter kommer inn til neste år.

Litt dumt om du har tenkt å bli med i Emma konkurranser da.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Hvorfor kan de ikke brukes i EMMA egentlig?

Jeg er ikke veldig bevandret i det regelverket...

Svaret er ganske enkelt: Vi betaler penger for at SS produkter kjøpt av oss skal være godkjent i EMMA konkurranser, vil vil derfor ikke godta at produkter kjøpt i utlandet benyttes under samme vilkår som dem som er kjøpt av oss..

Du kan nok bli med, men da vil deltakeravgiften være skyhøy, på linje med når du deltar med produkter fra en leverandør som ikke er medlem. Denne avgiften er 1200 for amatør, og 1500 for proff. dette kommer i tillegg til den normale deltakeravgiften, og gjelder pr konkurranse.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider