Rage Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by hfracing hmm, ser ut som jeg må trimme mer matsern :D likte ikke å bli frakjørt ? Nei, HF, nå har du virkelig lagt egget... :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Da var toppen min ferdig overhalt og portet Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 gleder meg til vårn fo *sittepåtur* Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Dette blir konge Mats. Du får slenge ut litt bilder av alt det andre stæsjet du har kjøpt da ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 er det alt annet stasj jeg har kjøpt ? hehe.. alt annet får komme bilder av litt seinere .. har ikke fått delene engang enda :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 2 cola og en pose chips? :P Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Rage 2 cola og en pose chips? :P Nismo gulvmatter ;) Som jeg sa på 200 forumet.. man er ikke entusiast før man har gulvmatter fra bilen under skrivepulten :P Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Mats`ern Nismo gulvmatter ;) Som jeg sa på 200 forumet.. man er ikke entusiast før man har gulvmatter fra bilen under skrivepulten :P er det bare meg eller er det rotete på pulten din?:cool: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by ehrnst er det bare meg eller er det rotete på pulten din?:cool: Jeg rydda før jeg tok bilde.. det sier vel litt. Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Skal du skifte dyser, Mats`ern? (Mulig det står lengre frem i tråd'n...) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Han skal vel ha noen 550cc dyser hvis jeg ikke husker feil? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Rage Han skal vel ha noen 550cc dyser hvis jeg ikke husker feil? Jeg er muligens interessert i original dysene, om de skal erstattes. De er 320-340cc? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Originally posted by Jap_Power Jeg er muligens interessert i original dysene, om de skal erstattes. De er 320-340cc? ja jeg skal skifte dysene.. 2 av mine er nye i juli.. det er 370 dyser ;) jeg skal ha 555 Nismo dyser som Rage sier her :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Er det av typen bosch? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats`ern Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Hmm. det er jeg faktisk usikker på. men jeg tør gjette på det ja., top feed :) Siter Forskrift om kjørende og gående trafikk (trafikkregler). §15.5: "Kurve-/tåkelys kan ikke nyttes sammen med nærlys. " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg