Tutty Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Jeg skal selge min Cerwin vega stroker 18". Har hatt den i ca 3 år, men jeg har ikke brukt den fordi jeg ikke har hatt penger til forsterker. Aner ikke om det er noen ulyder i den. Den står i en ganske stor kasse som følger med kjøpet. Jeg kjøpte den brukt. Kunne tenke meg ca 2500 kroner for den Dersom noen er interresserte så legg meg til på MSN. Emailen er josteinkvigstad@hotmail.com Mvh Jostein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 opp.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 Ingen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 skal gi deg 1500 kr uten kasse.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tutty Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 SOLGT ! men hvis noen har lyst på en proff bygd kasse, så ta kontakt. Selges til Gi bort pris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg