TazDevil Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Noen som har sofa'er til chevy van... trenger til russebilprosjekt! Er det noen som veit hva det koster å omregistrere en G20 sportvan? Har bare 8 seter og jeg må finne på en måte å få inn 9. noen idéer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BAÅ Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Originally posted by TazDevil Noen som har sofa'er til chevy van... trenger til russebilprosjekt! Er det noen som veit hva det koster å omregistrere en G20 sportvan? Har bare 8 seter og jeg må finne på en måte å få inn 9. noen idéer? Til noen Chevyer finner det noe som heter "jump seat" det er et litt mindre sete man monterer mellom forsetene, relativt dyrt fra forhandler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Skrevet November 22, 2004 Rapporter Share Skrevet November 22, 2004 Originally posted by TazDevil Noen som har sofa'er til chevy van... trenger til russebilprosjekt! Er det noen som veit hva det koster å omregistrere en G20 sportvan? Har bare 8 seter og jeg må finne på en måte å få inn 9. noen idéer? Har en sofa og tre eller fire stoler. Sofaen kan også dras ut til en seng. Men er usikker på hva slikt ligger på i pris. Siter Mercedes 190 Chevy Van G20 Volvo 242 - http://www.home.no/v242 Blazer K5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg