Per-Henrik Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Thenkte jeg skulle pusse ned å lakke motor rommet på bil min nå. Men så har jeg ikke thenkt til å grunne i motoro romet bare pusse ned å lakke over. Hvilket sand papier skal jeg begynne emd og hvilket skal jeg slutte med? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 må vel være noen her som har gjord det? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 hvis du kun skal pusse ned så skal du vannslipe. jeg brukte 600 papir når jeg pusset ned en bil og det var plenti fint nok. det er mange som pusser seg i hel med 800 papir, men etter det jeg så så er det ikke noen vits. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 spørs hvilket finish du skal ha... alt til sitt bruk.. hadde jeg vært deg hadde jeg gått lett over med 400 tørr papir så lakka over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifPer Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 finnishen blir mye penere når du vannsliper da.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Nå har jeg kjøpt 400papir de hadde ikke finer, Men pusser dere med noe grovere papir først? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Nå har jeg kjøpt 400papir de hadde ikke finer, Men pusser dere med noe grovere papir først? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 du skal bare pusse til det blir matt.. så.. kan vel evnt. bruke 240 først.. og så gå over med 400 ;) hadde bare gnikka raskt over med 400 jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Jeg skal pusse ned hele bilen min for full omlakkering, men noen små steder er det litt overflaterust så jeg må slipe meg helt ned på stålet, og muligens sveise litt. Men, på resten av bilen, er det nok å bare matte ned lakken, og så sparkle der jeg har slipt ned på metallet for å få en glatt overflate? Gidder ikke pusse meg helt ned på metallet rundt hele bilen det anser jeg som unødvendig? :d Hva med grunning, rensing før lakk osv.? jeg er grønn :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by locked Jeg skal pusse ned hele bilen min for full omlakkering, men noen små steder er det litt overflaterust så jeg må slipe meg helt ned på stålet, og muligens sveise litt. Men, på resten av bilen, er det nok å bare matte ned lakken, og så sparkle der jeg har slipt ned på metallet for å få en glatt overflate? Gidder ikke pusse meg helt ned på metallet rundt hele bilen det anser jeg som unødvendig? :d Hva med grunning, rensing før lakk osv.? jeg er grønn :D Når man skal grunne så lånne det seg å bruke fyller gruning trur jeg. Og pusse ned på det hvis det er noen u gavnheter Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Beste grunningen man kan faa er jo orginallakken... bare aa matte ned den.. bruk en skurepad nedi motorrommet.. jeg synes iallefall det en mye enklere enn med sandpapir.. Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg