Mads` Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Dette er første bilen jeg har skifta farge på så kom med kommentarer :P Det som er gjort: -Ny farge -Større felger -Senking -Fjerna antenna :P -Fjerna tanklokket -Tona rutene Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Fargen ble litt rar.. lurer på om den er for saturated... Syns det var litt lite dekk igjen på hjulene.. Keep up the good work.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Bilen ble grei den, men det må da være jævlig upraktisk uten tank-lokk:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 liker dn helt smooth.. Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads` Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Synes fargen var rå jeg :P Var første gangen jeg prøvde å lakkere også da well Siter Audi RS2 x Opel Ascona C C20XE x Opel Ascona C 16SH x Suzuki 413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg