Golf 3 GTD Special Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Så lenge vekta ikke er for stor for akslingene, og effekten for stor for bremsene, så betyr det da lite om det er turbo komp eller ikke. Skaff papirer på hva bremsene er godkjente for, 2,8 er jo 174 og 2,9 er jo 190, sikkert samme bremsene, og dem er sikkert godkjent for mer, få en effekt test, og stikk og godkjenn dem. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Techs Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Skulle jo tro det var nok å vise at bremsene hører til en Passat VR6 som jeg har bygget bilen om til. Det er jo delenr på bremsene og så kan en jo bare se i delelista til en vw passat vr6 å se at det er samme nr. Og ja det er samme bremsene som er på G60, VR6 (2,8 og 2,9) så burde ikke være noe problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 27, 2008 Rapporter Share Skrevet August 27, 2008 Noen av dere som har funnet ut hvor mye bremsene er "godkjent" for? Jeg skal lage en passat stv. "sleeper" med turbo, lurer på hvor mye pes det er å få dette godkjent Kjøpte bilen igår, fikse den opp slik at den er forsriftsmessig nå så skal det trimmes :-) Del informasjon i god forum-ånd da :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 Har vært borti Sierra Cosworth ombygginger. Det gjøres på den måten at et Ford verksted ser på bilen, og bekrefter at alt vitalt er Cosworth. Dette skrives da ned, og taes med til Statens vegvesen. Men man bør altid kontakte Svv på forhånd Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 28, 2008 Rapporter Share Skrevet August 28, 2008 En viktig forskjell er at sierra leveres med turbo, det gjør ikke passat VR6 dessverre. :-( Vet du om noen som jobber i Svv som er interissert i å hjelpe da? Det finnes ikke så veldig mange av dem her omkring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 Ja kan ikke se noe grunn til at de ikke skal kunne godkjenne bilen. Det er jo en serieprodusert bil og så er det jo ikke noe EKSTREME greier heller. Men det er ei papir-mølje uten like i dag bare for å gjøre en liten forandring på saker og ting. Men men. Sikkert det sikkreste det og :) Får ikke tak i noen vettuge folk på vw i tyskland... jeg kan ikke tysk.. så det er få som vil svare på engelsk... Din melding blir automatisk sendt tilbake til de folka som ikke gadd hjelpe deg i Norge igjen dessverre. VW-moderskipet har ikke tid til oss. De skal jo lage knallbra biler :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 31, 2008 Rapporter Share Skrevet August 31, 2008 En viktig forskjell er at sierra leveres med turbo, det gjør ikke passat VR6 dessverre. :-(Vet du om noen som jobber i Svv som er interissert i å hjelpe da? Det finnes ikke så veldig mange av dem her omkring... nå kan jeg heller ikke se at det var noen VR 6 turbo det var snakk om Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat_VR6GT Skrevet September 2, 2008 Rapporter Share Skrevet September 2, 2008 nå kan jeg heller ikke se at det var noen VR 6 turbo det var snakk om Egentlig litt på tvers av tråden hans men det har blitt nevnt noen ganger i forskjellige sammenhenger. Les side 1 og 2 før du kritiserer andres innlegg da [:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet September 3, 2008 Rapporter Share Skrevet September 3, 2008 Nå er jeg litt forvirra her. Trådstarter ber om råd da han har bygget om bilen sin tilsvarende en VR 6. Dro en sammenligning med hvordan det gjøres når en std Sierra bygges om og skal godkjennes som Cosworth. Hva den bablingen om turbo og kritisering går på vet ikke jeg?? Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Night_wolf_x Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 hey Funnet ut noe mer om denne ombyggingen, hvert noe særligt mer i kontakt med biltilsynes aka biltrangsynte? Hvilken årsmodell er den passaten du skal godkjenne ombygget? Før eller etter 96? Jobber selv med å få papirene i orden til en vr6 ombygging i en golf mk3! Siter Bilene mine: vw caddy mk1 86 modell (prosjekt) vw golf mk1 83 modell (ikke bestemt) vw golf mk3 92 modell (bygges om) vw golf mk3 vr6 delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg