Svennern Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hei, har byttet til hvite blinkers på min E36. Ettersom det bare er klare pærer, må vel disse byttes ut i oransje pærer? eller er jeg helt på jordet? er det ellers mulig å kjøpe noe som gjør det litt mer fancy enn de vanlige oransje pærene, som i tillegg er lov av biltilsynet? Det kan gjerne koste en liten slant. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Du får tak i hvite pærer som blinker oransj, både fra Osram og Philips. Disse er da lovlige. Koster mellom 250,- og 400,- Kommer helt ann på hvor, hvem og hva du kjøper. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Bare ha dem gamle på.. Hvis noen en gang spør så sier du "å faen", da får du kun beskjed om å bytte... Dette er ikke til seanse for noen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Istede for å sette på en oransj pære som det blir gjenskinn av. Kan du jo sette på enten Phillips Silver vision, eller Osram diadem. De er jo en del dyrere då. Men tøffere blir det :cool: Philips , Osram, og vanlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Preben Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 jeg kjøpte de osram pærene til mine crystal blinkers, og det ble ikke noe bra. Istedenfor orange gjenskinn, ble det blått. Tror philips er bedre. Siter 2005 MINI COOPER (x) 1996 BMW M 523i E39 Tråd om/bilder (x) 1992 BMW 520i E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svennern Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Takk for responsen tror jeg går for de philips silvervision pærene. de var ganske stilige. Kostet 240,- for et par på bilmateriell.no. Litt godt må man unne seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg