Hayabuza Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 består av: Garrett AirReserch Turbo m/ manifoil, forgasser m/ innsug og trykkboks, Bensinpumpe, bunnpanne, greenfilter kon luftfilter mulig at rør kan følge med. Kom med bud! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Hayabuza består av: Garrett AirReserch Turbo m/ manifoil, forgasser m/ innsug og trykkboks, Bensinpumpe, bunnpanne, greenfilter kon luftfilter mulig at rør kan følge med. Kom med bud! Herved kommer første og beste bud: 10,36kr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 2500. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Texascom, det der ditt! hadde tenkt meg noe rundt 4000kr jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Hayabuza Texascom, det der ditt! hadde tenkt meg noe rundt 4000kr jeg.. litt mye kansje??? hehhe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 de settene jeg ser annonsert går for rundt 3-4k så... solgte ett kit for en stund siden med litt dårlige tettninger/pakninger i turbon for 3500kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 er det i god stand da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 jepp.. fikk det med bilen og forrige eier overhalte turboen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 trenger man ikke ny fordeler også? vet du om noen intercoolere også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 egentlig bør man ha det... men på en forgasser turbo motor så bør man ikke mye over 0.5 bar og da trenger man ikke en fordeler med større trykk-klokke... vet av flere som kjører med vanlig fordeler.. jeg lukter litt på en 21et og jeg er usikker på om det følger med ic der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hmm,jeg vet da vitterlig om mange forgasser turboer som kjører på godt over 0,5bar uten store problemer.men mulig de har annen fordeler. hvor mye kunne du tenkt deg for komplett pakke med rør osv?jeg er interessert i ic også hvis du hører om noe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 4000,- med greenfilter og rør.. er utak for dumpventil på røret... kan hende jeg kan gå ned litt i pris.. må sjekke litt mer om den et motoren og hva jeg må gi for en.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maverick20 Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 det høres bra ut. kan du ikke holde meg oppdatert a?jeg er interessert i kittet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Det skal jeg gjøre :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Jeg er er ikke intresert i å kjøpe. Men mener du hvis man bygger en turbo motor samme om det er forgasser eller innsprut så slipper man å bytte fordelern hvis man ikke lader over 0,5?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg