viper Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Hva skal folk kjøre i vinter da? Legg ut bilder her da! Mi tralle :D Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Det blir nok denne Og denne Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 haha Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Andeeh. Jeg krever bilde av sparken med karbonhåndtak, neonlys og senka meier.Det fikser du vel? :-P Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Har fått tak i et røykleggings kit fra Rudolf Blodstrupmoen racing til vinterbilen nå. Når jeg kommer sidelengs i rundkjøringene kommer ingen til å se hva som skjedde. Beboere av Årnes, pass dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Tommy_erwin Har fått tak i et røykleggings kit fra Rudolf Blodstrupmoen racing til vinterbilen nå. Når jeg kommer sidelengs i rundkjøringene kommer ingen til å se hva som skjedde. Beboere av Årnes, pass dere Lol.. ikke fått solgt russebilen enda? :D Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Nei det hadde tatt seg ut. :D Frister litt å måke opp et par kilometer med bane på jordene her med traktor og bare herje den i filler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rick Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Blir vel denne karen som får slite i vinter. Så vist noen fra Mo i Rana ser meg nede i en grøft til vinteren mens de ratter rundt i noe som kan dra meg opp, vær nå så snill og stopp da :rolleyes: Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Viking067 Det blir nok denne Bittelitt åff tåpikk, men jeg lette etter den bilen der i longyearbyen forleden, Viking! trodde jeg passerte deg flere ganger, men fant fort ut at det finnes omtrent like mange STi'er der som det finnes traktorer i Oppdal :( --- min vinterbil: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Viking067 Det blir nok denne viking: kan jeg og flytte til svalbard og få sorte skilt? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Hawkon Bittelitt åff tåpikk, men jeg lette etter den bilen der i longyearbyen forleden, Viking! trodde jeg passerte deg flere ganger, men fant fort ut at det finnes omtrent like mange STi'er der som det finnes traktorer i Oppdal :( --- Hvis det var du som la igjen en lapp på ruta, så sendte jeg en sms og prøvde å ringe noen ganger! Mandrel: Ja, skaff deg en jobb og kom ;-) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wafler Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Vinterkjerra mi - 1981 Starlet 1.0 PowerSled (rwd ja ;) ) 45 støtstanghemma hester, 993ccm, 740kg og rwd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Originally posted by Viking067 --- Hvis det var du som la igjen en lapp på ruta, så sendte jeg en sms og prøvde å ringe noen ganger! Hey! ja, det var meg :D jeg venta litt utenfor butikken der i håp om at du skulle komme men.. fikk aldri noen sms eller anrop :( Likte iallefall Longyearbyen veldig godt! Kunne godt ha vært der ett par år hvis jeg fant en dugelig jobb, så du får si ifra hvis du ser noen IT-stillinger som lyses ut ;) ps: kan bilen taes med til fastlandet etter 6 år? eller funker ikke flyttegodsgreia der og du må betale avgifter uansett? Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Det nummeret på lappen begynte med 975! Tollregelen på 5-års utenlandsopphold sluttet i 2002.På Svalbard har det aldri blitt regnet som utenlandsopphold mht bilflytting :-/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg