NoFear Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by boramannen Ok. Da er vi uenig. Jeg syntes det ser helt noldus ut. Ser mye bedre ut med orginal grill etter min mening. Enig med deg der.. Ser helt jalla ut med de grillene der, enten må det sveises eller ha den orginale grillen... Og angående det hekkskjørtet, tror jeg det vil ta seg mye bedre ut hvis den nettingen blir lakka.. For bilen til Suvdal har vel det samme og jeg synes det ble bra.. Selv om det er en svart bil og har eksos på begge sider... Kanskje du har bilde av rompa di Suvdal? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 pen,men må nok kaste meg på bølgen og si meg enig at org. grillen er penest! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by NoFear Enig med deg der.. Ser helt jalla ut med de grillene der, enten må det sveises eller ha den orginale grillen... Og angående det hekkskjørtet, tror jeg det vil ta seg mye bedre ut hvis den nettingen blir lakka.. For bilen til Suvdal har vel det samme og jeg synes det ble bra.. Selv om det er en svart bil og har eksos på begge sider... Kanskje du har bilde av rompa di Suvdal? Fryktelig så intim du sku bli nå da gitt...... :D ;) Har ikke bilde av min bakfra som ligger ute på nettet, men har vel så godt som kliss lik bakende som denne: Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Suvdal Fryktelig så intim du sku bli nå da gitt...... :D ;) Har ikke bilde av min bakfra som ligger ute på nettet, men har vel så godt som kliss lik bakende som denne: ja, hehe :D Det er vel samme opplegget det der ja... Synes ikke det ser særlig rart ut jeg da, menmen.... Synes nesten den er like feit som R32-hekken... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Synes den blå golfen din var gør fin vagen.. Dama mi dreiv å skulle kjøpe den om du husker? Ei med lyst hår som møtte deg i oslo?! Vel.. Gratulerer med ny bil! Du har et godt utgangspunkt i den..! Mye små detaljer du kan fikse på som kun legger merke til..! sånne detaljer fasinerer meg om ikke annet! ;) Mv.h Marius Resvold Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by tfac Synes den blå golfen din var gør fin vagen.. Dama mi dreiv å skulle kjøpe den om du husker? Ei med lyst hår som møtte deg i oslo?! Vel.. Gratulerer med ny bil! Du har et godt utgangspunkt i den..! Mye små detaljer du kan fikse på som kun legger merke til..! sånne detaljer fasinerer meg om ikke annet! ;) Mv.h Marius Resvold Jepp, husker. Søt jente :) Da har du og dama lik smak ivertfall. Hun ble veldig skuffa over å ikke få kjøpt den. Du får hilse og si jeg har bytta ut bilen hu ikke likte (hun vet hvem jeg mener) med en 2000 celica som skal bygges opp i vinter. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Er skjermene bak på den golfen nofear la ut breddet? Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Øyvind.H Er skjermene bak på den golfen nofear la ut breddet? Suvdal som la ut Casper sin golf ja... Den er vel ikke det nei... Kanskje valset litt, vet ikke..... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by NoFear Suvdal som la ut Casper sin golf ja... Den er vel ikke det nei... Kanskje valset litt, vet ikke..... OT: Ikke Casper sin Golf, Espen heter den nye eieren.. Akkurat som det ikke er Haavard sin Golf på hjemmesida di, men MIN ;) :D hehe Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Suvdal OT: Ikke Casper sin Golf, Espen heter den nye eieren.. Akkurat som det ikke er Haavard sin Golf på hjemmesida di, men MIN ;) :D hehe hehe, ok da, VAR Casper sin da.. :D Får gjøre om jeg og da, -Ørjan sin Golf...Eller var det ikke det du het da? Men hvordan var det med valsing tro? Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Kanten er brettet inn på Espen sin Golf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by NoFear hehe, ok da, VAR Casper sin da.. :D Får gjøre om jeg og da, -Ørjan sin Golf...Eller var det ikke det du het da? Men hvordan var det med valsing tro? Stemmer det gitt... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Oktober 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Hei! :) Idag har jeg fått på felgene, så det hjalp ganske mye, syns jeg! :) Her er ihvertfall noen bilder, tatt med ett råttent kamera. Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Større hjul og senksenksenk!! til sommeren da kanskje... Siter -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by NoFear Større hjul og senksenksenk!! til sommeren da kanskje... Ivrig om dagen du da :) Du hadde ikke giddi å spørt Håvard om han har kvitteringa til spilleren?? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg