Gå til innhold

Trimme audi 80 1.8i

Ranger emnet

lurker

Anbefalte innlegg

Har en audi 80 1.8i med 112hk(motorkode DZ tror jeg). en av de forrige eierne satte på senking(60mm) og noen jamex dempere men demperne framme blei slitt/ødelagt så forrige eier satte inn originale isteden. utenom det er bilen original.

har prata med en kompis som sier at om jeg skaffer gass-spjell og bensintrykksregulator fra en anna audi femmer og i tilegg setter på eksos(har lekkasje nå:p ) og luftfilter vil jeg kunne hente ut 130-150hk? om det stemmer er det jo bare å springe på huggern og hente trykkregulator og spjell i morra og vente på lønning så blir det uansett luftfilter og eksos på meg :)

men han sa også noe om at jeg har mekaninsk innsprut på bilen min? og bensinpumpa mi begynner å skrike(gått 270k nå) så lurer på om det hjelper å sette i ei litt større pumpe? f.eks fra en 2.3 femmer fra audi?

har veldig lite peil på bil men om jeg får ting forklart klarer jeg alt :cool:

blir litt mye spørsmål men håper noen har et par svar iallefall? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken funka ikke :(

men er jo bare snakk om 18hk mer for å ha 130hk da. bør vel ikke være umulig det? og har sett på kamm ja. skal uansett ha en 268 graders tror jeg. og da må jeg vel snart nærme meg 150hk?

har forresten Parada Spec2 dekk foran på 16" felg nå men trenger bedre dempere forran i tilegg. ingen som veit om noen billige og stive dempere? trenger ikke være justerbare. komfort er luksus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bukker :)

Veit ikke om noe sted der de selger den kammen? gjorde et kjapt søk på google og fant ingen norske sider som skreiv at de solgte den kammen. noen forslag til hvor jeg skal henvende meg? er ikke inne i VAG-verdenen enda :P er så mye lettere å finne deler til trubomotorer :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider