Gå til innhold

Facelift baklykter til A3 1997

Ranger emnet


Carlos

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kenneth A3T

Jeg kjøpte de brukt jeg, og ga ikke så altfor verst pris for de.. http://www.autospar.no har de til 700 kr pr stk om du ikke visste..

 

sorry vet dette er litt offtopic men:rolleyes: er det noen som vet hvor man får tak i facelift lykter forran til a3? der det er klare glass i lykta..?? :D

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audi-a3-turbo

 

sorry vet dette er litt offtopic men:rolleyes: er det noen som vet hvor man får tak i facelift lykter forran til a3? der det er klare glass i lykta..?? :D

 

Billigste er vel på ebay. Veldig vanskelig å få tak i brukt her i landet. Du får nye på Møller, men de er veldig dyre. De satte selvsagt opp prisen til nesten det dobbelte da jeg endelig tenkte å kjøpe de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kenneth A3T

 

Billigste er vel på ebay. Veldig vanskelig å få tak i brukt her i landet. Du får nye på Møller, men de er veldig dyre. De satte selvsagt opp prisen til nesten det dobbelte da jeg endelig tenkte å kjøpe de..

 

Hørte selv på det samme, 15.000,- med xenon.. :(

 

Baklykt venstre

Baklykt høyre

 

Mine forresten..:)

- 03 S3

x 97 A3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Nitrisious-E

 

Hørte selv på det samme, 15.000,- med xenon.. :(

 

Baklykt venstre

Baklykt høyre

 

Mine forresten..:)

 

jo men xenon er jo ikke billig om man skal ha det orginalt da.. men bare selve lykta med vanlig lys.. da kan de da ikke være så dyre??:cool:

2001 audi S3 260 hk

2007 Golf V GT 170 hk *solgt*

2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt*

1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt

1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Får en fatt i facelift lykter med vanlige pærer da?

Tror ikke det, for alle facelift modellene har vel xenon.......

 

Ja, du får tak i uten xenon. Det som kanskje har lurt deg er at alle facelift-lyktene har linser til kjørelyset, og dermed ser de helt like ut enten det er xenon eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår