boppe Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Oh, bitt av basillen! Original: Modda: Dette er min andre mod. Ganske fornøyd nå :D Her er endringene jeg har foretatt: Ny farge Nye felger Sideskjørt Bakskjørt ? Er ikke helt inn på bil-terminologien :p Større spoiler bak Senket Hvite blinklys Mørkere baklys Antydning til bredere hjulbuer Fjerna dørhåndtakene Fjerna bensinlokket Slengt på dekor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Duck Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 meget stilig! Eneste som jeg kan legge merke til er vel at du ikke har tatt vekk de gamle felgene bak de nye :p Good work, boppmeizter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
howardskj Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Meget stilig boppe:D Siter Are you a rally fan? Idle at #WRC2004 @ EFnet on IRC the best way to communicate with other rally fans. Don't know how use IRC? Check out www.mirc.com for more information Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boppe Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 yess, var litt sløv på felgene :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 litt sen kommentar men..;) ganske bra..er noen feil..som felgene;) et lite tips til deg..trykk ctrl+shift+b ...da "renser" du bildet..altså fargene blir bedre og mindre grønne... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boppe Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Takk for tipset :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg