Eirik Moholt Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Noen tips om hva som kan gjøres med denne for og få den litt bedre/finere? Kom gjerne med bilder. Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 få den lav å clean Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dragon_no Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 senking, og ny frontfanger hvertfall, felger hvertfall ;) spørs jo alt på kor mye penger du e vilig til å bruke, kass motor e i gt'en egentliug?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 2lykters grill, bulkfritt panser, annen farge(?), andre felger, senk og kanskje andre fangere? ville prioritert felger og senk først... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 jeg ville prioritert felger og nytt panser først... :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigas Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Felger og senk er jo det viktigste da.. Det andre får komme etter hvert som økonomien tilatter det.. Siter 96 mod, Polo 6N, Colour Concept. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Moholt Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Hvilken fanger passer best på polo da? Kan ikke polo da jeg har holdt på med golf:) Panseret skal byttes ut Motoren e grei, gått 177000. norsk bildelesenter sa det var 75hk originalt i den, ikke verst til å være en 1.3 liters motor Noen som har noen fine felger til salgs? Har 2 sett jeg, et ifra en bmw E30 m3 tror jeg, masse eiker. Og et sett som ikke har eiker men liksom er hel invendig. Må ha felger ser dere Siter VW POLO 1.3 COUPE GT VW BOBLE 63MOD VW BOBLE 68?MED DELEBIL VW PASSAT 2000MOD VOLVO 142 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg