Skallesei Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originalt recaro interiør til vingebil selges! Komplett! Seter, bakseter, dørsider, belter, hattehylle, deksler osv.. Ta kontakt på mail: rscosworth@online.no Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ca pris? Mye jobb for å få disse til å passe i opel :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det har jeg overhode ingen aning om!!! :) Er da litt for bra for en opel dette interiøret vel?!? ;) hehe.. Gi bud... Jeg har ikke peiling hva jeg skal ta for det! :) Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaja_marlene Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har du et bedre bilde av baksetet? Siter Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hattehylla er fiksa! ;) Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 mellom tusen og femtenhundre for setene foran! Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skallesei Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Har fått bud på 6000... Siter 2001 Audi A8 2,5TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg