hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 der fikk jeg lagt ut noen bilder på cardomain.. mitt nick er hemulen der også.. til videre informasjon; jeg kan ikke særlig mye om mekking og trimming av bil, fikk tipset denne siden av en venn av meg som visste om siden, tenkte det ville være artig å lese hva dere skrev og legge ut egne bilder ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by hemulen er VE motor ja... kan ikke skryte på så mye mekkeinfo siden bilen ble trimmet i sverige av noen andre, men kostet en del penger for motoren, han som gjorde det kjenner familien tidligere, fra da vi handlet saab, den trimmet han også for oss. hvor skulle vi stille opp da? ;) hvor som helst når som helst :D så får vi se om det er så sinnsykt drag i bilen som du sier !! du fikk den nesten til å høres ut som en rakett i ste så.. Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 hehe :) jeg kjører ofte drammen-oslo ruta.. du får tute hvis du ser meg :P faren min har tidligere trimmet 2 saaber hos samme "butikk". 215hk i en 2.0 T estate, og 230 i en 2.0T aero... (sistnevnte som han har ennå) så 200hk tenkte vi burde gå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Er det ikke 190 hk i VE originalt? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 det vet jeg ikke. noen som har funnet siden min på nett ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Fant siden din ja, men der var det ikke mye........ http://www.cardomain.com/memberpage/699335 Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 sjekk den nå da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Nope:( Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 jeg la ut linker til bilder på siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 http://memimage.cardomain.net/member_img_a/699335_6_full.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Pen bil. Men sleng ut bilder av motoren. Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hokus pokus;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Jap_Power Er det ikke 190 hk i VE originalt? Eller rundt 187...!? ;) Så det burde vore meget muligt og få 200 hest ut av den motoren.. Bare dei har bra luftinntak, godt eksossystem, og har troffe bra med solenoidene til kam akslingene så burde den bilen mildt sagt fly!!! Den regulere jo både inntaks kam'n og eksos kam'n..! Menst den "nye" SR20VET holder omlag 280 en plass tror eg..! Den sko det vore digg og hatt i bilen ja! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Ta noen bilder av motoren også, så kanskje det går an og se hva som er gjort:) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by NissanPrimera Ta noen bilder av motoren også, så kanskje det går an og se hva som er gjort:) http://www.nissanperformancemag.com/installs/sr20ve/ Det blir vel stort sett omlag det som er gjort !;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg