Per-Henrik Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hei Nå har jeg bytta skiver å bremse klosser rundt hele bilen. Man når dra til de to skruene til calipren så setter skiva seg fast å jeg greier nesten ikke å dra den rund. Hva er feil?? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 riktig klosser? lufta bremsene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 skal være riktige klosser. Stempla er press helt til bake. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 ta ut klossene på en calipper og se om den går rundt da...se hvor det tar i henn... du har ikke hatt av navet?? isåfall burde du ikke tatt det av for å bytte skive,men såpass regner jeg med du fatta :D Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 det går rundt nå ikke klossenne står i, den ene klossen blir pressa mot skiva. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har du byttet både klosser og skiver er det ikke rart det er litt trangt. Det går seg til når du får kjørt litt vil jeg tro. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JEPS Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 kanskje det er du som er "klossete" hahaha "tok du an" Siter 240 75mod V8 245 76mod TIC B21ET 63 Cadillac deville step in and sitt down, shut up and hold on! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Hehehehe Jeg vet at det skal vær litt trangt, men deter ikke på langt nær sånn bak. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70' Chevelle Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Har du prøvd å kjøre bilen da? Er ikke sikkert det henger så veldig da vettu. Siter 68' Camaro SS, 10' Audi A4, 97' BMW 520 iAT **4 SALE** x92' Volvo 960, 79' Buick Park Avenue, 89' Camaro RS, 75' Corvette, 88' 240, 83' Chev Van, 70' Chevelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Estrewes Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Er det uorginalt og litt jalla så kan det jo hende passformen er dårlig, du kan ta bremseklossen og slipe den med henda mot betongulvet i garasjen eller noe i den duren til den er liten nok til å passe inni, en annen ting kan være å se at ikke calippern går borti skiva og at slaydene glir som de skal. Og bruk kobberfett før du setter i klossene, det holder seg mye lengre og du slipper at klossene setter seg. Siter Volvo - Mercedes - Audi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 husk kobber fett / annen smøring til bremser... hjelper sånn at det ikke setter seg fast. og gjør at de glir litt lettere. men er nok passformen som er litt dårlig. eventulet litt grader i kantene.. men er det ikke det. og resten er som det skal, så går det seg nok til :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 skal skjekke om det går seg til jeg. Bruker altid kobber fett. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toylet Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Det finnes 2 typer systemer..ATE og GIRLING..disse går vel ikke om hverandre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Ja det vet jeg. Det ene er vell ventilert skive firan og det andre er ikke. vanlig skive stål skive. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 mener å huske at det kommer ann på årsmod... om du skal ha ATE eller Girling... sjekk at det du har tatt av har samme merke som du har fått... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg