audifanatic Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Fin Audi 80 Torgeirlo. ser at du også har en liten svai nederst til høyre på leppa foran! min email er: bygg_mester86@hotmail.com Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Best uten frontleppe!:D Så sleppe du at den er skeiv... Nei, er nok ikkje de. Har prøvd å få tak i frontleppe til min, noe som merkelig nok ikkje var orginalt på min... har ikkje sett mange 80 uten... Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Den leppa er vel en sånn siste "face lift" før det karosseriet jeg har gikk ut? skal ikke si noe for sikkert. prøv å lag en egen post på forumet med det spørsmålet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg