netforce Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Har 1 seriøst problem! HVOR er den varme vifta i bilen? Til varmeapperatet? Hvordan finner jeg den ? Vifta vil ikke snurre rundt , så tenkte jeg skulle ta og kikke litt og se hvorfor den ikke snurrer:P Sikringa er i , og har bytta en del av de:P for den går etter 1 min vist vifte bryteren står på fult :P Siter I'm born to drive a car, and born to be a listener to sound :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 er det på ascona c'n? den sitter i motorrommet, eller i det rommet mellom motorommet og frontruta di blir det vel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netforce Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by joppa er det på ascona c'n? den sitter i motorrommet, eller i det rommet mellom motorommet og frontruta di blir det vel. hmm.... ascona c jah....... Siter I'm born to drive a car, and born to be a listener to sound :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg