sigurdog Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Har en 83' golf 1 cab med en girkasse som holder på å ta kvelden, i tillegg er forgasseren og starteren råtten++ Så nå vurderer jeg å hive ut hele motoren og få tak i ny. Det jeg lurer på er hva slags vw motorer som passer rett oppi, og hva som er det beste alternativet. Motoren som sitter i er en 1,8 med forgasser men orginalt satt det en 1,5l i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Jag har en gti motor som du kan få billigt! Den passar rett i!! Ca 140 hk! Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hva slags summer snakker vi her?? årsmodell?? km?? generell tilstand?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Den har gått ca 200000!Den har stått en stund.Trenger ny clutsh och girkasse.Var inga problem med den når jag brukte den.kom med ett skam bud :D Du må hente den Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jeg hadde tenkt meg forslag om greie motorer (som funker) jeg Ikke noe sånn derre ihjelkjørte rånemotorer som holder ei uke eller to.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbpeter Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 detta här är ingen råne motor!Holder lenger en bilen din Siter !!!The official pimp of dbdragracing!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sigurdog Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 sorry mac, er på jakt etter komplett motor+kasse....eller havn er jeg i bunn og grunn der jeg står per i dag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg