mihkku Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Er det noen som trenger hjelp til å sette på org. xenonlykter til Vectra B så er det bare å ta kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wiktory Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Kommer du innom Skien en tur å hjelper meg eller? Siter - 1986 Opel Ascona 1,8 Sorry får alle skrive feilene, dysleksi er noe dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Vettu hvor langt det er ? Men betaler du flybillett så kommer jeg :) Ellers kan jeg jo sende spesifikasjonene på PM og hva du trenger. OPEL Norge er noen kuksekker på å fortelle hvordan og samme er OPEL i Tyskland. Begge har svart at det skal være umulig å sette de på så lenge det ikke er gjort på fabrikken *gjesp* Men heldigvis så hadde Opel i søtabror peiling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg