Corrado16v Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Noen som vet hvordan jeg får opp panseret på corrado '93, når håndtaket for å åpne det har røket? har prøvd å dra i vaieren med tang+++ men det funker ikke:( Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Tror VW har et spesialverktøy for akkurat dette problemet. Har ikke delenummeret i hodet nå, men det er også populært kalt et `brekkjern` eller `kubein`. :D Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Har du prøvd å stikke hånda opp mellom grillen og radiatoren så den når panserlåsen? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coopervan Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Det skjedde på en VR6 jeg hadde og. Jeg syns jeg kan huske at jeg måtte demontere grillen for å få åpnet panseret.:( Siter 1973 Mini Van 1988 Pug 405 MI16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Originally posted by Efini Tror VW har et spesialverktøy for akkurat dette problemet. Har ikke delenummeret i hodet nå, men det er også populært kalt et `brekkjern` eller `kubein`. :D Sa han som pella opp panseret sitt med nøklene i hele sommer! lol lol lol Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 men mener man må ha opp panseret for å få demontert grill!? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Prøv å bøy til en litt tjukk og solid ståltråd så du får lurt inn gjennom grillen så du når tak i panseråpner-wiren.Ellers så skal du jo kunne åpne panseret med å dra i wiren med en tang,men du må ta i litt!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Hadde samme problemet på Polo'n. Jeg tok en fil.. og no teip rundt (for ikke å skade grillen) og dytta på den låsen. Da åpnet den seg. Om dette går på Corrado veit jeg ikke. Lykke til. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Desember 7, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2002 Takk for det! får prøve litt i morgen igjen. lar det være i dag, ble skikkelig drittlei når det skjedde. skulle liksom endelig få fiksa bil, men neida panseret låste seg:) Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Desember 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2002 ta bort den nedre "grill"-tingen og reach up med hånda og dra i vaieren. funket på min bil. Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Du må dra hardere i vaieren!!! :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Har du emblem i grillen din? Ta dette ut og stikk handen inn og åpne... Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Desember 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2002 Problemet med Corrado er vel at den har panserlås på beggesider som må dras samtidig?? Ikke som på Golf hvor du bare stikker en skrutrekker igjennom grillen Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg