magnus_primera Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hva synes folket? Kritikker, innvendinger? Meg som selger!:) Da kommer vel spørsmålet, hvorfor selge din primera? Jeg pendler en god del, så litt diesel og større motor hadde gjort seg... Selv om 0,6 på mila ikke er så dårlig .. Men er veldig spent på, hvor mye er den verdt? Vet ikke om jeg skal selge med anlegget eller ikke.. Siter 02 VW Golf 1,9 (GT) Tdi 190hk 420nm 4-motion 89 Nissan Sunny - Arbeidsbil x Solgt - 79 Volvo 242 GL - Vinterbil x Solgt *og savnet*- 97 Audi A4 1,8 Turbo x Solgt - 98 Nissan Primera 1,6 SI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Annonsen er fin den... Er intressert i å bytte felger med deg, mot et mellomlegg selvfølgelig. Vis dimensjonene er de samme og du er intressert... Send PM vis du er intressert ;) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Fin annonse, fin bil..! Men "RING" irriterer meg veldig når jeg ser på annonser. Selv om man ofte har et visst begrep om hva en bil går for skader det ikke at selgeren sier ifra hva han ønsker seg først som sist spør du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hemulen Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 50 000 ? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg