eRn Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 JBL gto426e, 4" 2-veis høytalere selges. kom med bud. Pioneer 6x9" TS-A6920, 4-veis 360W v. 4ohm. kom med bud. OBS! disse har endel skjønnhetsskader! Pioneer MP3 spiller, DEH-P3500MP. kom med bud. Jensen A400HLX, 4-kanals 400W forsterker. kom med bud. selges billig :) Om noen vil bytte, så trenger jeg bøttestol(er) som er FIA godkjente, 4-punktsbelter osv... kom med forslag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 du har pm Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 er interesert i de 6*9 " hvor mye hadde du tenkt deg for de? Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eRn Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 6x9'erne er desverre solgt allerede.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Hva har du tenkt deg for spilleren? Har en helt ny Sabelt 4 punktsele med 4 øyebolter og 2 festeplater. Alt er FIA godkjent.. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eRn Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jeg aner ikke hva de beltene er verdt jeg.. hva tror du? er ganske fleksibel :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 gratulerer til meg med ny cd-spiller :) Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 ka ska du ha for de JBL gto426e`ne og kor mye watt e de på? hvis de ikke er solgt da... Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eRn Skrevet Oktober 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 de er solgt desverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg