Sickflip Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt spes. tilpassa samco slanger til en Passat 98 mod. ?? Tenker da hovedsakelig på slanger som går fra turbo o.l. Siter 98 Vw Passat 1,8T 93 Vw Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sickflip Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Tar gjerne imot tips fra andre som har brukt universale silikon slanger til samme modell Siter 98 Vw Passat 1,8T 93 Vw Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrisDude Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Samco driver å lager det settet nå....er ikke så lenge igjen får jeg håpe:) http://www.clubb5.com/forums/viewtopic.php?p=945965#945965 Siter Passat 1.8T variant Bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sickflip Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Se her ja!! Da er det ihvertfall noe på gang.. merkelig at det ikke er laget ennå. Finnes jo til de andre 1,8T vag motorene... Siter 98 Vw Passat 1,8T 93 Vw Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg