kzn Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 skal bygge meg subkasse... regner med å ha en 12" noen som kan anbefale en 12" sub rundt 1000kr ? og er det best med lukket kasse eller bassrefleks? Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 gidder ikke anbefale no sub, til 1000 kr så får du som regel samma greiene uansett merke. Men det som er best av porta log lukka er smak og behag. hvis du vil ha rumlete lyd og litt ekstra db så går du for porta. hvis du er intressert i litt kontante bassslag som ikke går så dypt men speller reinere så går du for lukka. Det er foresten en del andre løsninger enn bare disse to. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
felge Skrevet Oktober 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2004 her boy.... konge sub til konge pris Subbb :D Siter u Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 En tett kasse går faktisk dypere i frekvens enn en portet kasse, men en portet kasse har en høyere db på de laveste frekvensene, en tett kasse har en mer jevn frekvenskurve, en portet kasse kan du tune ved hjelp av portlengden.. Når det gjelder valg av sub'er i den prisklassen, så finnes det mange valg... Mine valg i den prisklassen er Soundstream Xtreme, Soundstream Edge og Peerless resolution... Gi meg en pm hvis du ønsker tilbud på noen av disse, eller det er noe annet du lurer på.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg