drturbo Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 7 stk OZ magnesium felger i dim 8x17 et 49, Boltsirkel 5x110 selges. De er runde, og meget lette, alle er hvite. Selges kun samlet, da jeg ikke vil sitte igjen med 3 stk. Dette er skikkelige ræserbilhjul. Tommy 9243 6075 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Du må komme med et bud, så skal jeg høre med han som eier dem. Husk at dette er veldig dyre felger nytt. Selvfølgelig regner han ikke med å få nypris, men dette er skikkelig "hardcore" felger. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 har du et bilde av felgene? om jeg kjøper dem så må jeg få skifta boltsirkel på dem,og det koster jo en go del,så det hadde vært kjekt med en prisanntydning på felgene sånn at jeg kan vurdere det litt. tktalle@start.no mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2004 Ja, det kan bli litt "tricky" å skifte biltsirkel på dem ettersom de er laget av magnesium, og det kan antenne hvis utstyret blir for varmt. Men det koster nok 7-8000 for alle felgene. Skal du ha dem på en integrale? han som har felgene har en integrale stående han og. Jævlig tøff bil. Har ikke noe bilde enda, skal se hva jeg kan ordne. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ja jeg kunne tenke meg å ha dem på gralen min,ja det er kjekk bil. hadde vært kjekt med et bilde av felgene. mvh.Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Jobber med saken! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Kan du gi meg en e-post addr, så skal du få noen bilder... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syrre Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Mailen hans står lenger opp i tråden.. Vet du noe om vekten på disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Vet ikke nøyaktig, men de er lette.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale 16v Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 tktalle@start.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg