Gå til innhold

Dempere til E36 40/25 Selges!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Selger 4 stk. fjører til foran og bak på BMW E36. De har stått på en BMW 325i 1991 mod.

Fjørene foran (40) er nesten helt nye og av merket JAMEX(1500 kr.) og de bak (20) er originale m-tech fjører. Gode, men er ikke sikker på hvor gamle. Selges kr. 1000 evnt. høystbydende!

BMWCruiser

MSN: lars_bp@hotmail.com

- 99 BMW 318i M-tech2

x 01 GOLF 4 Highline Generation

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LN-Bmw325iM

Selger 4 stk. fjører til foran og bak på BMW E36. De har stått på en BMW 325i 1991 mod.

Fjørene foran (40) er nesten helt nye og av merket JAMEX(1500 kr.) og de bak (20) er originale m-tech fjører. Gode, men er ikke sikker på hvor gamle. Selges kr. 1000 evnt. høystbydende!

I overskriften mener jeg selvsagt fjører, ikke dempere hehe!

Har også m-tech fjørene til foran også. Tror de senker 25 de også... Selges kr. 300 BILLIG!

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heysan! Du her også Julius:)

De nye fjørene foran er bare kjørt ca 8000 km, mens de bak vet jeg dessverre ingenting om bortsett fra at de ser veldig fine ut og er ikke rustet! Ta gjerne kontakt på lars_bp@hotmail.com eller ring 45 22 68 68

BMWCruiser

- 99 BMW 318i M-tech2

x 94 BMW 320iM Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LN-Bmw325iM

Heysan! Du her også Julius:)

De nye fjørene foran er bare kjørt ca 8000 km, mens de bak vet jeg dessverre ingenting om bortsett fra at de ser veldig fine ut og er ikke rustet! Ta gjerne kontakt på lars_bp@hotmail.com eller ring 45 22 68 68

Ich bin overalt. Jeg har kjøpt ett sett med veldig bra m-tech fjærer så jeg får komme tilbake til deg hvis det ikke blir lavt nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider