KaldBlod Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Skal nok senkes til en riktig høyde :) Men ubrukelig lav blir den ikke :) Men det skal se pent ut. Synes det ser litt lol ut slik den er på bildene over.. Mhm.. Men fint det med disse gewindefahrwerka vøtt.. Så kan vi skru'n opp litt når vi skal cruise runder på banen. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Pilsen: Ja, gjorde det jeg :( Klarte ikke vente lenger. Hehe..Må ha bilen klar til første mai. Er 2 mnd ventetid på bur også så.. Kjekt med gewinde ja :) Men kommer nok til å kjøre med en høyde hele tida. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 da blir det ikke bur på meg til 1.mai:) hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 blir det første mai treff i år?:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Halla! Du, har du bilde av baklyktene dine?? de er hvite/svarte og røde?? slike krystallklare.. lyst på slike jeg å.. hmm.. hehe.. godt nyttår forresten ;) Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 svarer for danna jeg..:) han har sånne krystalklare ja:) men hadde jeg vært deg så hadde jeg godt for noe annet:) er ganske oppbrukt egentlig, men smaken er som baken:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Halla! Du, har du bilde av baklyktene dine?? de er hvite/svarte og røde?? slike krystallklare.. lyst på slike jeg å.. hmm.. hehe.. godt nyttår forresten ;) skal du ha nye? - igjen? hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Godt nyttår ja :) Oppbrukt kan det nok tenkes at de er, godt jeg kjøpte for lenge siden da :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 svarer for danna jeg..:) han har sånne krystalklare ja:) men hadde jeg vært deg så hadde jeg godt for noe annet:) er ganske oppbrukt egentlig, men smaken er som baken:) Nå er ikke de lyktene Danna og jeg har like som "alle andres", da. Disse er mye mørkere. :D Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 så sant så sant:) fant ett sånt par på ebay nå å så:) vurderer å kjøpe de som er svarte Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 De her er litt mørkere, ja ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 blir det første mai treff i år?:D Ja, det blir det:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 da kan dere regne med at en fryktelig lav golf 2 kommer:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 kommer nok en civic glanende der også :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 du får lime på ett vw merke først så:P eller ha en steamer i frontruta der det står i love vw:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg