Gallagher Skrevet April 8, 2005 Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 ja, golf er jo en liten bil så det holder sikkert. liker utseendet på golfene, liker bare ikke at det er fremhjulstrekk!! hadde det vært bakhjulstrekk så hadde alt vært myyyye bedre! bilder er en fin ting! :D syncro min venn !! Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2005 Da ser det ut som det antageligvis blir gewinde på meg også... ;) Bare så synd jeg antageligvis må heve den noen cm... angry Bruene mine står helt feil vei...Livsfarlig Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Fikk tatt en motorvask i motorrommet i går :) Så i dag skal det poleres i motorrommet, så kanskje man får tilbake no rød-farge :D Ellers så mangler jeg kun å skru på eksosmanifold med turbo, så er motoren i seg selv klar. Da er det bare å dytte den nedi bilen.....nesten ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 11, 2005 Rapporter Share Skrevet April 11, 2005 Kom med bilder av prosessen da dan... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Skal prøve å få tatt litt nå en dag :) Vært stillstand noen dager nå, siden jeg har sliti med å få tak i koblinger for vann og oljekjølinga på turboen..Men GIK Turbo på Kongsvinger har heldigvis :) Så da bør jeg få dette innen noen dager..Kanskje,kanskje,kanskje rekker jeg 1.mai treffet i Valdres..Hvis ikke så får målet bli 14. Mai. Da skal lokallaget ha "åpen dag" på lokale Mekonomen-butikken. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 type felger du har? merke, størrelse, ET osv Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 Titanium Deep Star 7,5x17"..Husker ikke ET og dekkdim. akkurat nå... :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet April 19, 2005 Rapporter Share Skrevet April 19, 2005 *Glise av Danna* :D:D hehe Ikke lenge igjen nå, får vi håpe :P Må få tatt bilder av motorrommet når det er ferdig, da det står og skinner i sola;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Ikke gled dere for tidlig..... Helt ferdig med motor i går..Skulle dra den rundt med hånda..Stemplene butter når de er på topp..hmm... Stemplene er som de skal de..Ventilene skal det mye til at blir skeive bare ved at motoren drar rundt.. Merket oss at kilesporet på tannhjulet til enten kammene eller veiva ikke var som det skulle (husker ikke i farten hvilket tannhjul)...kan være en årsak ?Faen..Så ut til at jeg faktisk kunne sette motoren på motorfester i løpet av helga..Skal vel mye til for at vi kan det nå..Spent på hva som må gjøres..helvetes dritt. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v|ncenT^ Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Hei... Husker du vi diskuterte den "babyblå" golfen på raufoss ? Nå er den til salgs... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=731679 Mellom 250-400hk hørtes modig mye ut men =P Siter '93 Audi S2 Hybrid ! sZwei '86 Fiat Uno Turbo I.E "FerrUNO" '87 Audi 100 quattro - Banerigget Isbil ! [x2] Type 44 quattro avant + sedan [x]'91 Audi Coupe quattro20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Så mye hester er det nok ikke i den..Vært å titta på den der på nært hold sammen med Kenneth..Var mye halvgjort..dashbordet sitter ikke ordentlig i..Og bilen kutter og driver..vet ikke om de kanskje har fiksa det nå jeg.. Er forresten ikke eneste 2er Vr6 turbo i Norge..hehe Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Golf 2 med vr6 må bli jævlig framtungt? Åpen dag på mekonomen? Må råne meg en runde i opal da. Og vise hva som er skikkelig bil....Ligge litt sidelengs rundt butikken til Bjørn...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Skal du ha deg diff sperre, så må du ha deg peloquin diff fra USA!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Må nok ta deg en tur, Tommy :) Har planer om Peloquin diff.sperre, etterhvert..Er ikke akurat billig det heller.. :) Vi får se hvor mye mer jeg gidder med den etter at jeg er ferdig med motor nå.. Lyst på nytt prosjekt..Ascona med cossie eller noe.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hei Danna. Sinnsykt bra bil du har, ser driit fin ut. Tar du turen over til Nord-aurdal 1. mai(evnt. 29 til 1.) Eller? På Vw Audi treffet vi i Valdres og Indre Sogn lokallag arangerer? Kim.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg