AlmRacing Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kun EU-godkjent..Bilen er fortsatt godkjent som G60..Trodde det var EU-godkjenning du mente jeg, Alm Racing.. Åja...nei, lurte på om du hadde fått den godkjent med 250-300hk jeg ;) hehe :) Jaja :) 2år til neste EU-Godkjenning da ;) :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Ser ikke helt pointet med å ha alt godkjent jeg..Noen folk er jo sykelig opptatt av at ALT må være godkjent.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Går den bra den bilen nå da alt virker som det skal. Kunne jo vært gøy å testa den mot min da;) Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Begynner å fungere greit nå synes jeg.. :) Litt info om din ? :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Åja...nei, lurte på om du hadde fått den godkjent med 250-300hk jeg ;) hehe :) Jaja :) 2år til neste EU-Godkjenning da ;) :D øøhh å du snakker av erfaring eller......da kjenner du sikkert flere som har gjort dette før da. Får aldri godkjent en golf med 300hk uten å måtte ha et tårn til tårn bur,bremser,hjuloppheng og Tysklandstur:cheers: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet September 9, 2006 Rapporter Share Skrevet September 9, 2006 Begynner å fungere greit nå synes jeg.. :)Litt info om din ? :) Hva vil du vite....tenkte det kunne vært gøy å fått testa litt før vintern slår inn åssen er det med hjulspinn da slepper den på tredje:morph: Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 20, 2006 Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 Heisann? Lenge siden det har skjedd noe her...solgt`n? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 Hmm...lurer fortsatt på om den er solgt jeg...hehe...annonsa på AutoDB er borte, og du har ikke skrevet noe her på lenge =) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2006 den er solgt ja Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den er ikke solgt..Står her i varm garasje, og er til salgs :) Kom med vettuge bud..! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Den er ikke solgt..Står her i varm garasje, og er til salgs :) Kom med vettuge bud..! syns du sa den var solgt jeg :p jeje Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Okei =) Hvorfor tatt den bort fra AutoDB da? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 bruker og bli slettet innen en mnd`s tid automatisk!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Ja, men når det har gått 1 mnd får du en e-mail om du vil slette eller ikke....hehe :) Derfor lurte jeg :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 hehe, jess.. og om du ikke svarer da! så blir den slettet!:) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg