Skillz2k Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 om noen av dere tror dere klarer å bygge dette noe som helst billigere så tar dere meget feil Er nesten ferdig med min og kan skrive under på at det koster mye mere penger enn dere tror.. og pluss at når bilen min engang er ferdig så har jeg uendelig mange timer med å fikse opp alle små ting som jeg har glemt underveis... SKall 30K Motor 30k interiør 10k dekk og felg 15k Girkasse med sperre 7k Sum 92k Så kommer alt det andre gøy som små utgifter og betaling til verksted og biltilsynet...Alt i alt hadde jeg kommet mye bedre ut av å kjøpt en ferdig.. angrer litt allerede for at jeg ikke gjorde det... Eneste jeg vil ha nå er en golf som kan spinne har aldri sett bilen til Danna men dere gjør et kupp uansett :respect Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 om noen av dere tror dere klarer å bygge dette noe som helst billigere så tar dere meget feil Er nesten ferdig med min og kan skrive under på at det koster mye mere penger enn dere tror.. og pluss at når bilen min engang er ferdig så har jeg uendelig mange timer med å fikse opp alle små ting som jeg har glemt underveis... SKall 30K Motor 30k interiør 10k dekk og felg 15k Girkasse med sperre 7k Sum 92k Så kommer alt det andre gøy som små utgifter og betaling til verksted og biltilsynet...Alt i alt hadde jeg kommet mye bedre ut av å kjøpt en ferdig.. angrer litt allerede for at jeg ikke gjorde det... Eneste jeg vil ha nå er en golf som kan spinne har aldri sett bilen til Danna men dere gjør et kupp uansett :respect :thumb Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Veit det var masse jallaløsninger før :) Når Kenneth hadde den ble ting gjort ganske så kjapt når det gjaldt alt av motor å sånn ;) kjenner jeg Kenneth rett, så hadde han vel ikke tatt ordentlig motorvask før han solgte den til deg heller :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet August 30, 2006 Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 hadde han vasket bilen den siste mnd før vi hente den i det heletatt tro..:wonder: Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2006 Neppe...Men, er ikke prosjekt uten at man gjør noen løsninger selv. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 31, 2006 Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Fått noen akseptable bud enda ell? :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Nei, har ikke det..Siden pappa rygget på meg, så jeg har fått en liten bulk bak ved baklykt på sjåførsiden, så går bilen for 60 000,-..Men ikke et øre under! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan endte det med girkasse problemene? Har du aning om hvor mye bensin den bruker? Regner med den er rimelige tørst :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 Hvordan endte det med girkasse problemene? Har du aning om hvor mye bensin den bruker? Regner med den er rimelige tørst :respect Den er grei å gire med nå vil jeg påstå.. Det bruker en god del bensin så klart, men helt godkjent.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 7, 2006 Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Den er grei å gire med nå vil jeg påstå..Det bruker en god del bensin så klart, men helt godkjent.. :) Så du fikk bilen godkjent ja.... :) Har du bilde a skaden???? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2006 Gikk greit det..Gjelder å ha noen kontakter vøtt ;) Har ikke bilde, men det kan jeg skaffe.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Den er grei å gire med nå vil jeg påstå..Det bruker en god del bensin så klart, men helt godkjent.. :) Prøvd noen av chippene jeg sendte deg? Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Gikk greit det..Gjelder å ha noen kontakter vøtt ;)Har ikke bilde, men det kan jeg skaffe.. Jepp, gjør det... trodde det var svæææært vanskelig å få godkjent en Golf 2 med 250-300hk :S hehe :D Men rått er det :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet September 8, 2006 Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Godkjent med 16v turbo? Trodde den var kun godkjent som g60 jeg...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2006 Kun EU-godkjent..Bilen er fortsatt godkjent som G60.. Trodde det var EU-godkjenning du mente jeg, Alm Racing.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg