AlmRacing Skrevet August 13, 2006 Rapporter Share Skrevet August 13, 2006 Okei ;) Forstadd :D Rå den nå da ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kjenner en som har veldig lyst på den, men han synes 70tusen er litt mye for en 16år gammel bil :/ Men han lurer på om du klarte å nå 300hk i den? Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Kjenner en som har veldig lyst på den, men han synes 70tusen er litt mye for en 16år gammel bil :/ Men han lurer på om du klarte å nå 300hk i den? Får jo billigere 2'er Golfer. ;) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Får billigere 2`er golfer, men det er jo litt spesielt med 300hk da, om det er det i den ;) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Tror den er verdt mer enn 70 000,- jeg ass, Danna selger på billig salg ;) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Har ikke fryktelig lyst til å selge til noen som ikke vet 100% hva slags bil det her er..Bør iallefall kunne litt mekking. Sånn blir det alltid med trimma biler. Har nok ikke klart 300 hk enda, og tror neppe jeg vil forsøke på det heller. Synes det er greit å ha en holdbar bil..Nå har den fungert greit ganske lenge. Litt småtteri gjenstår så klart. Motormessig skal den fungere bra før jeg selger. 70 000,- er ikke billig for en Golf 2, men er jo utrolig mye påkost i deler på denne nå..Noe særlig under det føler jeg ikke at det er verdt å selge for. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Okei ;) Forstår Danna, veit den er meget påkostet & spesiell blitt :) Han var gitt ikke interessert noe mer, han mente det ble for dyrt :( :) Men selv mener jeg den er verdt det etter å ha lest tråden å sånn da ;) Får håpe du får solgt`n til en entusiast da som vil ta vare på den ;) hehe Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Okei ;) Forstår Danna, veit den er meget påkostet & spesiell blitt :)Han var gitt ikke interessert noe mer, han mente det ble for dyrt :( :) Men selv mener jeg den er verdt det etter å ha lest tråden å sånn da ;) Får håpe du får solgt`n til en entusiast da som vil ta vare på den ;) hehe Bilen er så klart for spesielt interesserte..Jeg var jo spesielt interessert når jeg kjøpte den av broren din.. Får satse på jeg får solgt den snart, så jeg får handlet meg nytt prosjekt :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet August 16, 2006 Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Bilen er så klart for spesielt interesserte..Jeg var jo spesielt interessert når jeg kjøpte den av broren din..Får satse på jeg får solgt den snart, så jeg får handlet meg nytt prosjekt :) Ja, får håpe det da ;) PS. Jeg er ikke broren til Kenneth, er bare søskenbarnet hans ;) :)h Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Ja, får håpe det da ;)PS. Jeg er ikke broren til Kenneth, er bare søskenbarnet hans ;) :)h Aha.. :) Per Alvin ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nei, ikke Per Alvin. Sjekk alder på profilen så skjønner du at det ikke er han. Litt gammel sak, men var det ikke sånn at du egentlig skulle ha Westmoreland-front for en tid tilbake? Mener og huske at du hadde skaffet det over nettet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Nei, ikke Per Alvin. Sjekk alder på profilen så skjønner du at det ikke er han. Litt gammel sak, men var det ikke sånn at du egentlig skulle ha Westmoreland-front for en tid tilbake? Mener og huske at du hadde skaffet det over nettet. Jeg hadde det i planene for lenge siden..Det var da jeg hadde lyst til å gjøre mer med utseende. Men så har ting oppstått med motor, så det har blitt en del mekking der istedet for å bruke pengene på utseende. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Hmm. Da husket jeg riktig. Men, det jeg egentlig lurte på i den sammenhengen var pris og hvor du fant dette? Har bare litt moro av å vite prisen og stedet du fant det (om du fant det til salgs riktignok), da dette er noe jeg har lyst på selv med tiden. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 176 853 653 D - Rad Grill 191 853 601 - VW Sign - 165 853 661 - Trim - 176 941 007 A - Headlamp - Whole Headlamp (Headlight sealed beam) 176 805 591 B - Lock Carrier Unngå Headlight sealed beam. - de er uskillelig... Tror Hella har laget en "Headlight composite" = Delelig hovedlykt med utbyttbar reflektor, glass, hus osv Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet August 17, 2006 Rapporter Share Skrevet August 17, 2006 Så planen var å kjøpe alt nytt? Har du noen ca-pris som du kan komme med? Regner egentlig med at det koster skjorta og vel så det. Fikk en følelse av at jeg har sport om alt dette her før nå forresten:op: Isåfall så får du ha meg unnskyldt:): Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg