Danna Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Litt usikker..De er jo lakkert svarte på innsiden av "eikene" som dere ser øverst..Tror det kunne blitt bra å høyglanspolert ellers..Men litt usikker.. Har også vært litt usikker på 17" på Golf 2, men tror det blir greit..Vi får se.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Får du bilen lav nok er 17" rått! har selv tenkt på de felgene der, men er endel osm må gjøres for å få bilen lav nok, så det gadd jeg ikke.. hvertfall ikke enda.. Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Litt usikker..De er jo lakkert svarte på innsiden av "eikene" som dere ser øverst..Tror det kunne blitt bra å høyglanspolert ellers..Men litt usikker..Har også vært litt usikker på 17" på Golf 2, men tror det blir greit..Vi får se.. :) Ikke så gla i 17" selv heller, men om man får det lavt nok som MSpeed sier så blir det jo pent. Golf'en din var ikke stygg med 17" som satt på når du kjøpte den. Var jo også rimelig lav å da:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Tror neppe jeg skal ha den like lav som den var..Det var ikke veldig kjørbart, og skulle hatt litt kjøreegenskaper..Men tror vi skal få det bra jeg ;) Gleder meg til å få lakkert og sveisa litt custom ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Tror neppe jeg skal ha den like lav som den var..Det var ikke veldig kjørbart, og skulle hatt litt kjøreegenskaper..Men tror vi skal få det bra jeg ;)Gleder meg til å få lakkert og sveisa litt custom ;) Lyst til å utdype "custom" mere, eller er det hemmelig enda? Bilen din er grom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Pingle Dan henning, ubrukelig lavt = perfekt:) Men kom deg bort til bilen og begyn og skru nå da;) vi vil ha pictures;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Pingle Dan henning, ubrukelig lavt = perfekt:) Men kom deg bort til bilen og begyn og skru nå da;) vi vil ha pictures;) Lite vits med 16vT om bilen er ubrukelig lav... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Som sagt på vacn forumet så trur jeg de felga blir :thumb på bilen din. Ubrukelig lav er kult men må si meg enig i det kaldblod sier, ikke så kult å ha 16vT når bilen nesten ikke går å kjøre. Her kommer jo det just senkesettet ditt inn i bildet, passe lav på bane treff - ubrukelig lav på utstillings treff. sombrero Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Som sagt på vacn forumet så trur jeg de felga blir :thumb på bilen din. Ubrukelig lav er kult men må si meg enig i det kaldblod sier, ikke så kult å ha 16vT når bilen nesten ikke går å kjøre. Her kommer jo det just senkesettet ditt inn i bildet, passe lav på bane treff - ubrukelig lav på utstillings treff. sombrero Hehe, godt jeg får gratis forstillingskontroll da ;) Når det gjelder custom triks, så er vel planen ikke fryktelig store.. - Custom bakluke - Fjerne emblemer - Sveise igjen lokket til tauekrok på bakfanger - Fjerne antenna på taket - Fjerne blinklys og sprederhull i frontfanger - Lakkere all den svart plastikken svart blank (Breddere, grill, speil etc). Kan passe bra med at felgene er lakkert svart innved eikene. - Lakkere bilen ellers tornadorød + klarlakk - Kanskje lakkere taket svart ? Kom gjerne med innspill på det - Litt lyst til å lakkere rødt rundt kanten på den emblemfrie grillen..Sånn som er på GTi hvis dere skjønner hva jeg mener ? Vil gjerne ha masse innspill, og Photoshop's etc :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 - Kanskje lakkere taket svart ? Kom gjerne med innspill på det DOIT! - Litt lyst til å lakkere rødt rundt kanten på den emblemfrie grillen..Sånn som er på GTi hvis dere skjønner hva jeg mener ? På GTI-grillene er det en list/fals som stikker ut som er rød. Altså ikke bare lakkert på en vanlig grill. (99% sikker i hvert fall) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 DOIT! På GTI-grillene er det en list/fals som stikker ut som er rød. Altså ikke bare lakkert på en vanlig grill. (99% sikker i hvert fall) Yeah, men tenkte å få lakkert grillen sånn som det her..(Uten emblem da) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Yeah, men tenkte å få lakkert grillen sånn som det her..(Uten emblem da) Ja, men det der er vel en original grill med list som går rundt? Den lista er ikke der på andre griller, mener jeg... Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Får vel sjekke opp litt etterpå med grillen min.. :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hehe, godt jeg får gratis forstillingskontroll da ;) Når det gjelder custom triks, så er vel planen ikke fryktelig store.. - Custom bakluke - Fjerne emblemer - Sveise igjen lokket til tauekrok på bakfanger - Fjerne antenna på taket - Fjerne blinklys og sprederhull i frontfanger - Lakkere all den svart plastikken svart blank (Breddere, grill, speil etc). Kan passe bra med at felgene er lakkert svart innved eikene. - Lakkere bilen ellers tornadorød + klarlakk - Kanskje lakkere taket svart ? Kom gjerne med innspill på det - Litt lyst til å lakkere rødt rundt kanten på den emblemfrie grillen..Sånn som er på GTi hvis dere skjønner hva jeg mener ? Vil gjerne ha masse innspill, og Photoshop's etc :) Jeg tar gjerne den 16v antenna fra bilen.... har ett stygt hull i taket på 16vT einseren så jeg trenger antenne... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Den kan du få, men blir vel ikke lakk/sveis før litt utpå..Mai/Juni..Så kan jo hende du har fått tak i en annen ? Hvis ikke, så kan du få min :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg